Jump to content
PyroForum.nl

Pyro-stuff.com

ener

Recommended Posts

• Replies 283
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted

Nieuw in ons assortiment: Orange smoke dye, bij de eerste 5 bestelling gratis 100 gram sample orange smoke dye. Wel even via de contact pagina aangeven dat je er gebruik van wilt maken.

Leuk! Kunnen we meerder kleuren verwachten? Zou leuk zijn als er een setje met Blauw/Groen/Geel/Rood/Oranje/Paars komt met elk 100gram voor een leuk prijsje.
Posted

Ja wie weet in de toekomst wel. Kleuren per 100 gram gaat zeker niet gebeuren, het is een nogal vervelend werkje om deze dyes te verpakken, want alles wordt ongemerkt oranje.
Ik heb de eerste tests van de weggegeven samples gezien en het ziet er gaaf uit!

• 1 month later...
Posted

Beste Ener
Ik zag dat je vandaag Titanium hebt toe gevoegd aan uw shop.
Maar wat is het verschil tussen Titanium Sponge 250-1000mu of Titanium Flake 250-1000mu?
Heeft het echt puur alleen met het makkelijk te rollen eigenschap temaken?
Of heeft flake meer voor en/of nadelen tegenover sponge?
MVG KNO3

Posted

Voordeel van de flake vind ik het lichte gewicht, daardoor kan je een salute wat voller stoppen en toch de kosten redelijk laag houden. De flake is eenvoudiger te gebruiken bij het rollen van sterren, mits ze natuurlijk wel iets groter zijn dan 3-4mm. De sponge zal een wat langere brandduur hebben omdat het een grotere doorsnee heeft, een lange brandduur is niet zo heel erg van belang bij een salute, daar is felheid, volheid en geluid meer van belang. Het is overigens 450-1000 micron.

• 2 weeks later...
Posted (edited)

Wanneer komen de 14 mm rammers weer terug in het assortiment ?
En is het misschien een idee om 16 mm rammers te nemen ? Voor mensen die niet gelijk 40 kokers nodig hebben.

Grtz.

Edited by Geertwilniks
Posted

Ik heb net 13mm rammers binnen, zijn van RVS. Die zet ik morgen even online. 16mm rammers wel gehad ooit geloof ik, maar je bent de eerste die er weer om vraagt.

• 3 months later...
Posted

Hallo ener,

Ik sta op het punt om weer een bestelling te doen. Nou wou ik vandaag nog Pb3O4 aan mijn winkel wagen toevoegen maar zie ik dat deze niet meer tussen de productenlijst staat? Is het uit voorraad?

Mvg, Thijs

• 1 month later...
  • 4 weeks later...
Posted

Hee, het kan zijn dat het aan mijn computer ligt maar steeds als ik de site van Pyro-stuff bezoek krijg ik een 403 error (een Forbidden-error).

Deze blijft verschijnen ook al verwijder ik mijn cachebestanden en koekjes.

Is er soms iets mis met Pyro-stuff of werkt de site bij jullie wel gewoon?

Greetz NitricAcid

Posted

Naar mijn weten is die verdwenen.

:(

• 3 months later...

• Create New...