Jump to content
PyroForum.nl

Pyro-stuff.com

ener

Recommended Posts

Posted

We hebben weer een paar nieuwe producten in onze shop.

Ten eerste deze 14mm Whistle rocket tool:

link -> 14mm whistle kit
Deze set bevat 2 rammertjes, een rvs spindle op aluminium voetstuk, een rvs trekstaafje en een support sleeve.
De 14mm kokertjes kunnen in 3en gedeeld worden voor deze whistle motoren.
Deze motoren kunnen een 3" ronde shell omhoog drukken.

Ook is er nu Phenolic resin, deze binder kan icm alcohol gebruikt worden om te binden.
link -> Phenolic resin

Ook hebben we voor de veiligheid fijnstof maskers in ons assortiment opgenomen.
link -> Fijnstof maskers
link -> Organische dampen masker

• Replies 283
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted

De links werken van pyro-stuff.com willen wel werken bij mij.
En het DPC forum werkt ook nog.

(Onzinnig bericht, komt weinig informatie uit. Kan verwijderd worden binnen paar dagen.)

Posted

Die keramische media voor het ballmillen zijn erg goed . Ik heb ze met stalen en loden kogels laten draaien , en zie geen enkel spoorvan slijtage tot dusver .
thanks pyrostuff

• 3 weeks later...
Posted (edited)

You're welcome atmosphere1.

Ze zijn er weer, 16 en 20mm keramische media.

Edited by ener
  • 2 weeks later...
Posted

Nieuwe verzendprijzen voor de Belgen onder ons:
up to 2kgs: € 12.50
up to 5kgs: € 14.50
up to 10kgs: € 17.50
up to 15kgs: € 21.50
up to 20kgs: € 25.50

• 3 weeks later...
Guest Goner
Posted

Misschien een redelijke topicbump, maar waarom zijn de reviews niet zichtbaar? Vanuit een privacy aspect of iets dergelijks?

Posted (edited)

Ze zijn (helaas -(vanuit privacy oogpunt)) wel zichtbaar. Zou liever zien dat men in deze topic reviews schrijven, dan kan ik het 1 en ander ook nog nader toelichten.

Edited by ener
Guest Goner
Posted

Dat is best apart, bij mij staat er (of ik nou ingelogd ben of niet): "There are currently no product reviews". Terwijl er bij de mainpage van het betreffende artikel gewoon staat dat er reviews aanwezig zijn.

Posted

Er zijn slechts een paar reviews geschreven.
Kan je een printscreenmaken van de mainpage waar jij het op leest?

Guest Goner
Posted

Haha bedankt! Heb er nooit aan gedacht om de taal te wijzigen.

Posted

Jammer dat die zo duur is..... anders had ik er wel 1 gekocht. En 6 liter!!! ben je ook een vermogen kwijd aan media.
Wel een mooi ding! :lol:

Posted (edited)

1kg batch per keer kan je ermee draaien. We adviseren om keramische media te gebruiken om mee te millen, 4 a 5kg.

Ons doel was de prijs zo laag mogelijk te houden, maar we wilden ook gewoon degelijkheid zodat de ballmill meer dan 10 jaar mee kan.
Vergelijken met andere aanbieders zijn wij behoorlijk wat goedkoper nog gelukkig.
We hebben een normale retail marge aangehouden en rekenen niets voor de uren die we eraan kwijt zijn om de ballmill in elkaar te zetten.

Edited by ener
Posted

Vanaf vandaag kan er met Ideal betaald worden op onze site.

Ook hebben we plastic 2 delige bombettes vanaf nu in het assortiment.

Posted

In het deel met de gaten erin zit geen bodem he.:lol: De stars kan je er dus gewoon uit drukken met het gedeelte met die cilindertjes erop.

• Create New...