Jump to content
PyroForum.nl

KAS-SUIKER ROOKBOMMEN


Guest

Recommended Posts

  • Replies 881
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Heb je alleen een boete gekregen. Valt dan nog wel mee. Hoeveel moest je betalen.

En in een park, dat is toch niet zo erg. Ik heb er laast 1 in een rookpaal op NS station afgestoken. Hoewel er wel altijd een paar politie auto's staan. Is er geen agent op mijn afgekomen.

Link to comment

tja, ik vond het ook al best wel gek, als je kijkt waar ik mijn rookbom bij O&N heb afgestoken en waar ik hem laatst afstak , best wel pech gehad dat er net een agent langs kwam. maar over de boete, nog geen bedrag, ik werd aangehouden wegens baldadigheden, en de officier van justitie gaat kijken hoeveel schade er is aangebracht door mn rookbom ( volgens mij dus echt helemaal niks )

Link to comment

He mr. Paraplu , 'k heb het ook gewoon bij de intratuin gekocht met een paar vrienden, in delft. Een pak vcan 4 kilo !!! omg dar kun je er veel van manken !! we hebben het onder elkaar verdeeld, morgen vrij van school dus we gaan er weer een maken, hopelijk schijnt de zon ! :-)
We gaan dan oowk gelijk super soaker met benzine er in doen
( flamethrower).
Heeje, groeten !! ( 'k weet niet waarom ik dit geschreven heb vond het gewoon leuk :-).

gr uit delft ,

Link to comment

Nog mensen met ervaring die voorkeur hebben voor textiel of keukenpapier, behalve inkoopprijs, wat rookt erger?
En kan inderdaad zijn dat het weer beetje vochtig is geworden... Normaal gesproken mag strak eromheen wikkelen geen probleem zijn. Dat ik het ducktape gedeelte overslaa, zou dat veel mogen uitmaken dan?

Link to comment

Hey, ik had een vraagje. Als je zo'n rookbom maakt op pringlebus-formaat, hoeveel theedoeken heb je dan nodig? Dus van zulke theedoeken:


Of kan 't niet met theedoeken?

En als je 't met keuekenpapier doet, hoeveel vellen/rollen heb je dan ong. nodig? (pringlebusformaat).

En wat is makkelijker/beter om te gebruiken?

Mzzls.

Link to comment

ja, k wou gisteren eens een kleine rookbom maken om het resultaat te zien, en k had wc-papier gebruikt. gisteravond rond 18.00 gemaakt, het ligt nog steeds te drogen :roll:
khad wel 2 gemaakt en de dunste was al redelijk droog maar niet genoeg, en k denk dat k er te weinig suiker in heb gedaan
maar k ga een nieuwe maken groter en dan ga k met de fohn te werk :(

Link to comment

Weet niet of die jood van dat poedersuiker bus filmpje ook op dit forum zit, maar wat hebben jullie bijvoorbeeld als verhouding gebruikt?
Was wel fraai resultaat, en lijkt me voldoende voor een eerste goeie test voordat ik de overige kilo's ga verbruiken.

Link to comment

×
×
  • Create New...