Jump to content
PyroForum.nl

Wat zijn je hobbies buiten chemie en pyro?


Recommended Posts

  • Replies 56
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Mijn Dax (zijn er nog liefhebbers?) is een grote hobby van mij, natuurlijk ook uitgaan(boenkfeesjes :P) en van die dingen. IK heb tennissen en zwemmen moeten opgeven voor stoeme knie operatie. Ik fiets toch ook nog wel eens geregeld (nee niet in zon strak courreur-pakje hoor :) )

Link to comment

Andere hobby's.... hmm. Sport is er al zeker 1, doe graag verschillende sporten, ook cafésporten horen daar bij. :) Uitgaan naar een fuif of rustig een pintje pakken met vrienden vind ik ook zeer leuk en doe ik regelmatig.

Computerspelletjes en gewoon surfen mogen natuurlijk ook niet ontbreken. Poker zeker ook niet.

Link to comment

Mijn andere grote hobby naast Pyro is programeren, en dit doe ik tevens ook om geld te verdienen. Ik werk (zwart) bij een webdesign bedrijfje als programeur, ik werk dus aan de systemen, terwijl m'n baas de layouts maakt en de klanten binnen haalt.
Voor de rest speel ik ook wel games maar dit beschouw ik niet als een hobby maar als vermaak/ontspanning tussendoor.

Link to comment

Ik speel ook wel games. Nog een hobby van me is Skateboarden, maar jammer genoeg kan dat de laatste tijd niet echt veel gezien het *#&#-weer.

Maar wat ik me dan afvraag is wat voor games jullie (online) spelen. Ik speel af een toe Counterstrike: Source en Call of Duty 2.
Ik heb ook Halflife 2, S.T.A.L.K.E.R. (Draait niet goed op mijn PC.), G.T.A: Vice City, Soldier of Fortune 2: Double Helix, Black & White 1+2, Call of Duty 1, First to Fight (Slecht spel) en Brothers in Arms.
Misschien is het een idee om hier ook een topic over te openen? (Ik weet niet of die al bestaat, iig nog nooit tegengekomen.)

[edit] @danny hieronder: Volgens mij was hier nog geen topic over. En battlefield vind ik über-slechte spellen. Ik hou meer van spellen waar je niet zo gigantische levels hebt, en met minder grote groepen mensen.

[edit2] Ik zie net dat er een Soldier of Fortune 2 Gold Edition topic is. Ik speel geen Gold, want dat lukt niet zo makkelijk illegaal. Er is ook een battlefield topic, maar ik kan alleen een gesloten topic over Games in het algemeen vinden.

Link to comment
Speelt stijntje ook geen drum?
Joah! Doe ik ja! :)

Naast pyro:
Drummen dusj =]
Casemodding
Elektronica
Actief bezig zijn & trainen
En op z'n tijd wat uitgaan natuurlijk. :P

Als mijn nieuwe hardware er is (maandje op z'n hoogst) ga ik ook weer een beetje aan het gamen, maar niet teveel.
Link to comment

Mijn hobbies:
-elektrische gitaar
-computeren
-elektronica
-die hard survival
-vuurspuwen (vuur in het algemeen eigenlijk)
-webdesign (html, css, javascript, photoshop)

Uiteraard ga ik ook wel eens uit, meestal naar het locale metalcafé hier in de buurt.

Link to comment

Hey,

Mijn hobbies:

- Hockey
- Duiken ( je weet wel met zo'n fles :P:) )
- Guild Wars
- Uitgaan/chillen met vrienden

Hockey ligt nu natuurlijk wel een beetje op een laag pitje ( met vakantie enz) maar duiken gaan we de volgende 3 weken toch wel vaak doen! 3 weken op de camping in spanje aan zee dus veel duikplezier daar.

Mzzls,
Night Hawk

Link to comment

@Stijntje: Ik was eerder ook een beetje bezig met casemodden. Toen had ik er in één keer geen ruimte meer voor en nou staat er een project op mijn bureau dat half af is. :) Over een paar maanden gaan ze ons schuurtje eindelijk bouwen en heb ik bergen plek voor casemodden, én voor pyro. :P

Ik speel trouwens ook een beetje gitaar, maar dat heb ik de laatste tijd een beetje te veel aan laten modderen. Ook door de vakantie ben ik bang.

Link to comment
Guest Ericz

Mijn hobby's

Tja , ik denk beetje buiten in de hangmat liggen in ons park , bier drinken , niks doen , en verder nog meer niks doen . En dan soms weken achter elkaar naar Skateland in Rotterdam . maar aangezien het al weer bijna dicht is komt dat het er niet van . Ik ben trouwens inline skater.

Grtz ,Eric :) Ik houd van niks doen!

Link to comment

Inline skaten deed ik vroeger ook veel... Maar tegenwoordig niet meer, eerst woonde ik ook vlak bij hele grote parkeerplaatsen enzo, en nu is dat toch alweer een kilometer of 5 verderop en dan neem ik die moeite niet meer.

EDIT:
Ik bedenk me net trouwens dat downloaden ook wel een soort hobby van me is, zoals vrouwen shoppen zegmaar. :) Ik download vaak films en series (en kijk ze ook) en vaak zit ik XFM te luisteren, en dan kijk ik tegelijkertijd online welke liedjes het zijn dan dan download ik steeds zowat alles van de artiesten van die liedjes. Mja, het is wel handig, als je veel download heb je ook altijd wel nog een leuke film ofzo die je kunt kijken.

Link to comment

Dat zijn er veel, maar niet te veel om op te noemen :P:
- Gitaar spelen
- Synthesizer spelen/tweaken
- Fluit spelen
- Bier brouwen
- Rum stoken
- Smeden
- Filmen
- "Werktuigen" bouwen
- Malienkolders maken
- Muziek luisteren
- Naar de bioscoop gaan
- Gezelschapsspellen spelen met vrienden
- Gezellig drinken met vrienden
en ga zo maar door :) Kortom, ik verveel me niet snel, want ik heb er zo een nieuwe hobby bij verzonnen om te gaan doen...

Link to comment
Guest polokeeper

Ik doe aan waterpolo, hele mooie sport.
En natuurlijk een beetje gitaar spelen.

Polokeeper

Waterpolo a way of life

Link to comment

Naast pyro? tja...

Bijv:
- schietsport, met name lucht omdat ik met vuur weinig heeft.
- Dryvinshow (op en afbouw, zo ook de nodige techniek)
- Tennis
- overal waarmee ik geld kan verdienen.
En wat te drinken pakken met vrienden.

Link to comment

Hobby's zijn geweldig :P

- chickies scoren
- veel sporten, voetbal en thaiboxen. Op straat voetballen vind ik erg relax
- uitgaan, grote feesten vind ik op zn tijd leuk, maar meestal ga ik in R'dam ergens naar een discotheek
- in elke winkel waar ik kom kijken wat voor stofjes er te halen zijn :)
- met de trein ergens heen reizen waar ik nog nooit ben geweest en daar dan een middagje chillen
- met mn vrienen buiten chillen met een kratje, muziek en wat dames erbij

En ga zo daar maar door, meeste gasten klinkt het vast allemaal bekend in de oren.
Ik ga morgen btw op vakantie naar Lloret de mar dus ben een weekje weg, voor de mensen die ook weggaan in de tijd dat ik weg ben, fijne vakantie!

Link to comment

Jah daar herken ik wel het een en ander in :)

Plantjes kweken.
Van die plantjes waar je er maar drie van mag en die je kunt roken toevallig? Daar weet ik namelijk ook wel het een en ander vanaf. (Nee, ik heb geen planten, en ik ken ook niemand die er te veel heeft, meneer de AIVD'er)
Link to comment

Hobby's:
-Elektronica
-Muziek luisteren
-Computeren
-Gamen (GuildWars, RuneScape <-- Yes I know, pathetic. Ik speel alleen om stuff voor echt geld te verkopen :))
-Zuipen
-Misschien van plan om binnekort ook "plantjes" te kweken.
-Programmeren

Dat was et wel een beetje.

Link to comment
Jah daar herken ik wel het een en ander in :)

Van die plantjes waar je er maar drie van mag en die je kunt roken toevallig? Daar weet ik namelijk ook wel het een en ander vanaf. (Nee, ik heb geen planten, en ik ken ook niemand die er te veel heeft, meneer de AIVD'er)


Die plantjes ja, ik heb precies de gedoogde hoeveelheid staan, natuurlijk niet bij mij thuis maar bij een vriend... (ja, rechts,(even vertalen)) En ik vind het hele mooie planten en leuk om ook eens wat anders te doen!
Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...