Jump to content
PyroForum.nl

Ongeluk Bastieboy


maxy

Recommended Posts

Ik ben het ook met Bastie eens over SBS. Als Bastie's verhaal op SBS was gekomen, had het verhaal op TV van geen kant geklopt. Dat soort nieuwsuitzendingen maken ook van een mug een olifant. Ze zouden denk ik het hele verhaal verdraaien, zodat Bastie door de kijkers als een of andere terrorist gezien zou worden. Dan verzinnen ze er waarschijnlijk een mooi verhaaltje bij zodat het lijkt of Bastie een of andere aanslag zou hebben gepland. Dan zou Bastie dus inderdaad door iedereen raar aangekeken of aangesproken worden. Reacties als "Hey, kleine terrorist" zijn bij een hobby chemist niet echt welkom, denk ik.

Dan had je waarschijnlijk ook allemaal ingezonden briefen bij kranten gehad, met als onderwerp dat ze Bastie zouden moeten opsluiten of weet ik veel wat allemaal meer. Aangezien Bastie geen kwade intenties heeft met het maken van HE's ben ik blij dat het niet te uitgebreid in het nieuws is geweest. Elke soort zender als SBS die trouwens nieuws van een andere krant of zender overneemt, zal denk ik net iets meer "spectakel erin leggen, zodat je uiteindelijk leest dat er 10 doden zouden zijn gevallen o.i.d.

Gr.

Mr.Paplu

Link to comment
  • 1 month later...
  • Replies 128
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ik volg op het moment het forum niet. Ik zit in australie en daar ben ik met totaal andere zaken bezig dan pyro. Mijn intresse is ook niet echt hoog. Ze zijn hier erg streng met regels en ik wil niet voortijdig het land uit worden getrapt.

Ik lees dit pas vandaag. Spijtig om dit te moeten horen. Ik wens Bastie en familie veel sterkte. Ik sta een raar te kijken dat ze gewoon zijn hele naam op internet zetten. En al het vreemde comentaar op weblogs.

Sorry voor mijn spelling. Ik spreek en schrijf de laatste paar maanden alleen in het Engels. Mijn nederlandse spelling gaat nogal achter uit.

Link to comment

Ach, de politie was er toch al achter en voor bakstenen met briefjes "terrorist!" erop was ik niet bang en daar heb ik tot nu toe alle gelijk in gekregen :P .

Bedankt voor de goede wensen :) .

Nu ik toch aan het typen ben zal ik jullie een kleine update over de situatie hier geven, voor degenen die het interesseert:

Ik ben sinds kort in De Hoogstraat bezig(utrechts revalidatiecentrum), en dit bevalt mij erg goed. Ze vangen mij op alle punten op, psychologisch, fysiek en met de praktische dingen. Over een week of 2-3 heb ik waarschijnlijk mijn prothese, en zal ik kunnen beginnen met het echte revalidatieproces ;) .

Ook op juridisch gebied gaat alles goed, in de zin dat ik weinig te horen heb gekregen van het OM wat nooit verkeerd kan zijn. De agent die het onderzoek leidt heeft ook al vaak gezegd dat er waarschijnlijk geen proces zou komen, dus op dat punt ben ik gerustgesteld.

grtz, Bastiaan

Link to comment

×
×
  • Create New...