Jump to content
PyroForum.nl

Show je desktop

pyro-maniac

Recommended Posts

• Replies 126
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted

Idd vette dieren. Zelf gemaakt? Zo ja, welk programma gebruik je? En hoe heb je die vacht zo mooi gekregen? :) (pm/msn me maar, dan blijft het topic een beetje schoon)
Goeie muzieksmaak heb je trouwens. :)

Grtz.

Posted

ZOOOooo, en Steen heeft niet alleen een nieuwe desktop, hij heeft ook een heel nieuw scherm! Ik kreeg voor mijn verjaardag een 22" samsung syncmaster.. o_O Echt ik viel zowat van mijn stoel.
Draai atm 1680*1050 en het bevalt me prima!

Nog even een pic als bewijs:

(Beuh, ik haat jpeg vlekjes)

Posted
Draai atm 1680*1050 en het bevalt me prima!

Nice, Stijn, ik moet echt heel veel scrollen om alles te zien :)

Dit zijn de originele schaapjes, voor ieder die wil: :)

• 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
Posted (edited)

Volgens mij staat er Sira of Siro... Ik moet ook altijd veel moeite doen om het te lezen. :blush:
Wij moesten vroeger op school een keer een graffiti tekening op papier maken, dat werd best mooi. Als het me lukt om hem in te scannen zal ik heb misschien een keer hier posten.

Edited by Mr.Paplu
  • 2 months later...
Posted (edited)

Tja naast pyrotechniek heb ik een andere grote hobby waar ik eigenlijk dus meer tijd aan besteed :P |

Skins doe ik expres niet, ookal heb ik 4GB RAM... Duurt alleen maar langer met opstarten :P

(Bump?)

Edited by Hardcore Bob
Posted

Een beetje laat maar ja dat is mijn eigen piece er staat Siro.
Hier mijn site : www.flickr.com/sikio .
Ik zal binnekort wel even een PyroForum schetsje maken! :P

Posted

Ziet er allemaal erg strak uit, stukken beter dan wat ik maak in ieder geval. Zowel qua fill als qua, tja, alles zo ongeveer. :P Hoe lang write je al, als 'k vragen mag?

Posted

Een pyroforum wallpaper zou ook wel erg tof zijn.

Posted
Ziet er allemaal erg strak uit, stukken beter dan wat ik maak in ieder geval. Zowel qua fill als qua, tja, alles zo ongeveer. :P Hoe lang write je al, als 'k vragen mag?

Haha schrijf jij ook?
Ik schrijf nu um 2 jaar en iets van 4 maanden ofzo.
Posted

Yup, maar nog niet lang of veel op muren. Ik snap namelijk wel dat iedereen als een toy begint - qua skill en stijl dan - maar ik heb aan die twee eerst flink gewerkt om dat zo onduidelijk mogelijk te laten zijn. ^^

Ik ga me trouwens wel de komende week aan m'n eerste echte piece wagen, wish me luck. :P

P.S: Jargon ftw!

• 2 weeks later...
Posted (edited)

Hier mijn desktop :P
Met Spore gemaakt, vond hem wel grappig en heb hem nu dus als achtergrondje.
Voor de duidelijkheid, het tussenstuk is een stuk ruggengraat!

(alvast sorry als dit niet geaccepteerd word)

Edited by dilsssss
  • 2 months later...
Posted (edited)

Nou dit is mijn desktop

Beetje vol niet? Meer dan de helft is games, counter-strike op links, call of duty(1 uiteraard) op rechts en zo alles een beetje netjes verdeeld(A). Zelf ook een grote Final fantasy fan, van GBA tot Ps3(H)

greetz,

Paddo

Edited by paddo
Posted

ik gebruik codbot voor anti-crash voor mijn server maar het is idd het cheat programma ja^^

Maar wees niet bang, ik wallhack niet daar zijn ze tijdens hq tournaments niet echt van gediend^^

greetz,

paddo

• Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.

• Create New...