Jump to content
PyroForum.nl

Show je desktop


pyro-maniac

Recommended Posts

  • Root Admin
Screensavers zijn idd doelloos en heel irritant. ;)
(als je bijv. Lost of Prison Break kijkt, en je beeld flikkert ineens op zwart ... :()

Ik heb geen screensaver. Ik haat screensavers.

Ja die standaard screensavers zoals "Dansende Lijnen" en "Lichtkrant" (:P) zijn inderdaad heel irritant. Maar ElectricSheep is totaal anders, installeer het maar eens en je zult je verbazen... :P
Link to comment
  • Replies 126
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

Hier even een plaatje van mijn deskop :mellow: Heb er gisteren nog heel wat af gesodemietert, want ik hou graag mijn fps hoog als ik Call of Duty 2 speel :rolleyes:

Hij doet het even niet? Ik zet morgen wel even de foto erop.

Link to comment

Ik hou ook mijn bureaublad altijd zo leeg mogelijk. Ik weet het niet zeker, maar naar mijn gevoel start mijn computer dan ook sneller op. (Niet dat dat nodig is, want hij staat 24/7 aan :mellow:) Mijn desktop ziet er trouwens heel wat anders uit, dus ik post hem maar weer eens.



@ Prophet: Probeer Everest Poker eens, dat vind ik wel een fijn programma.

Link to comment

Mooie achtergrond maar inderdaad erg leeg en wit. :mellow:

[off-topic]Everest krijgt wel goede reviews dus misschien ga ik het daar ook maar eens proberen, alleen vind ik het er visueel niet zo leuk uitzien. Ik wou ook eerst op Titan gaan spelen maar krijg via deze verbinding geen account aangemeld. :S[/off-topic]

Link to comment

Ik vind het eng. :mellow: Ben niet zo goed in frans, daarom heb ik het ook laten vallen. :rolleyes:

@Piet Hein: Het is de Alienware skin van Stardock Corporation.

Wincustomize Browser
Dit is het programma waar ik het theme mee heb geopend. Installeren en openen.

Alienware theme suite
Dit is het .suite bestand van de theme. Als je hem download en je hebt je desktop manager aanstaan, zet hij hem er automatisch in en dan is het een kwestie van selecteren en op oke drukken.

Je hebt trouwens ook theme's van WoW of van XBox360 etc. Zijn ook wel leuk. Moet je maar even zoeken.

Gr.

Mr.Paplu

Link to comment
  • 2 months later...

Ik heb op het moment iets te veel op me desktop staan, net als op me nomale bureau :)
Sorry voor het formaat.



Ja er staan inderdaag iets te veel games op, en dit is nog niet eens alles ;)

Het is een gewone MS Zune desktop theme, maar me bootscreen en logonUI zijn wel aangepast!

Link to comment
  • 2 months later...

Jezus, jou pc is letterlijk een teringzooi :P Wat is de opstart tijd en op wat voor pc werk je? Ik zit hier op een oude dell uit 2003 en heb er bijna geen programma's op. Alle prog's die erop staan staan op paritie C: en de rest op D: hierdoor is mijn pc stukke snller geworden. Maarja nu weer on-topic, ook ik heb inmiddels mijn desktop weereens een grote beurt gegeven en hier het resultaat:

Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...