Jump to content
PyroForum.nl

Show je desktop


pyro-maniac

Recommended Posts

Hey het leek me wel leuk om eens te zien hoe jullie desktop eruit ziet dus post hier een plaatje van je desktop. voor menen die niet weten hoe het moet:

1 druk op het knopje "print screen SysRq" op je toetsenbord.
2 open een nieuw paint bestand en druk "Ctrl+v" in.
3 sla het bestand op en upload hem in een uploader.
4 post het hier op het forum :D

Edit: als je je desktop al gepost had en je heb hem veranderkt kan je hem opnieuw posten.

Laat is dan maar beginnen. Mijn dekstop heefd een foto van me hamster :P (eerst nog van pyro maar dat komt nog wel een keer):

Link to comment
  • Replies 126
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Voor Pyro-maniac, die het niet helemaal snapte.

Het forum trekt geen .bmp's
Dus plak je screenprint in een willekeurig grafisch programma en sla het op als png, gif, jpg, of wat jij wilt. Maar dus geen bmp. :D

Hier mijn desktop..


Die vista theme ziet er wel OK uit vind ik persoonlijk.. :P
Verder gewoon XP wat eronder hangt hoor.

gr,
Stijn

Link to comment

Hier erg standaard allemaal: eigen pc heb ik nu ruim 2 maanden niet...
(Stuk; opgestuurd naar Korea ofzo; Amplifier oid op moederbord vervangen; weekje kunnen gebruiken; viel 'ie ineens weer uit)

Anyway: ongeorganiseerde zooi dus, maar toch 't Thema maar op XP-silver gezet... Vind ik beter dan dat standaard blauwe... :P

Link to comment

Dit is mijn normale desktop....


Enzo ziet ie er normaal uit, als ik muziek aan het maken ben(altijd dus :P ...)....

Inzoomen voor vol perspectief...

Ja ik ben een druk baasje.... :D




Lttrz

Link to comment
Guest wolkje

Auwwwch, die laptop zal er aleen maar platter van worden :P

Die achtorgrond wat je daar hebt prophet, heb ik ooit is gehad met Goku van dragonball Z erop was best wel mooi.

Hier is die van mn broertje, met zn screenshot van need for speed most wanted, die van mij volgt straks.

Link to comment

Hierbij mijn desktop, alleen het is een link want uploaden dan krijg ik een wit scherm...

http: //www.freewebtown.com/ m /a /madscience /images /Keesthemad's Desktop.JPG

Ok, dit is zwaar vervelend maar ik irriteer me even behoorlijk aan dit forum, ik probeer een plaatje te uploaden, werkt niet, ik krijg een wit scherm en verder niets... Dan zet ik het toch maar op me homepage, wil ik de link hier neer zetten.. Werkt het alsnog niet.. Er zit nu een spatie voor elke slash.. Anders dan kwam dr iets heel gays te staan.

Link to comment
  • 1 month later...

Zal ik ook maar eens mijn desktop posten. Ben me toch maar aan het vervelen. :(


Dit was mijn desktop eerst, maar daar werd hij te traag van.


Dus dit is mijn desktop nu. Beetje saai en rommelig. Moet hem maar weer eens opruimen.

Gr.

Mr.Paplu

[edit] En ik zie dat ik nu ook nog eens mijn voornaam openbaar maak met het eerste plaatje. Zoek maar. :P

Link to comment

Ik kom er net achter dat ik veel te lang aan een bericht hier zit te breien.
Anyway, terug naar het bericht van de "ik-uit-het-verleden":


Screensavers zijn idd doelloos en heel irritant. ;)
(als je bijv. Lost of Prison Break kijkt, en je beeld flikkert ineens op zwart ... :()

Om dit geen off-topic bericht te 'houden', terug naar het Bureaublad:
ik heb m'n eigen pc weer terug, dus hier mijn nieuwe BB,

Lekker witte achtergrond, maar dit heb ik gedaan omdat ik af en toe een tweede beeldscherm aan m'n pc'tje koppel, en ik geen zin had om óf telkens m'n wallpaper te veranderen, óf een misvormde wallpaper te zien ...
(pas later kwam ik er achter dat je één monitor als 'de standaard' kan instellen zodat je wallpaper alleen op die laatste wordt weergegeven :P:P)

(Ennuh: twee monitoren is vet chill, zowel voor movie-edit als voor gewoon gebruik :P;))

Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...