Jump to content
PyroForum.nl

Filmpjes


domino

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • 8 months later...
  • 8 months later...
  • 2 months later...
  • 1 year later...

Wel gaaf om het filmpje te zien met het er naar toe werken so to speak. Had m idd gezien al, echt een ruk shells :'). Zie je toch vaak bij die grotere kalibers, allemaal flut breaks en weinig spectaculaire inhoud.

 

Zullen we voor de fun een net iets grotere variant bouwen? Vol met MCRH en paar dikke kometen. Palm tree, klaar. Zie die kerel al helemaal huilen haha.

Link to comment

Heb je ook dat filmpje gezien waar ze er een paar kometen in stapelen?, daar zie je hoe dik de wand is, ik denk dat dat een beetje de reden is dat je eigenlijk vrij weinig kan met zoiets ietsje dunner en ze hebben een flower pot, stoppen er ook zomaar wat dikke geperste C-streamers in volgens mij, niks geen mooie gerolde sterren:( prutsers:P ze draaien die arab wel ff een fortuin uit z'n achterzak moet je rekenen ha ha

Mijn idee, we zullen ze ff een poepie laten ruiken, heb al ideen :), eerst maar eens die wand dunner, en zorgen dat de burst carryer alle druk ect draagt.

Link to comment

/ongenuanceerd modus aan

Olie dollars, for the happy few, en de rest van de wereld mag creperen.
Zie ze staan, de lam-lullen ... tenen-krommend.
Helaas geldt dat niet alleen voor hen.

/uit

 

HD, ik ben een beetje teleurgesteld in je.
Los van je slappe breek (ok, daar kwam je zelf al voor uit), kan je nou echt niets anders verzinnen als een miljoenmiljard vuist-grote TT 's (o.i.d), om een paar kilo Sr(NO3)2 aan te krijgen?
Review your priming skills!
En o ja, beetje meer hotglue onder je kometen ... just thinking, just saying.

Edited by Boem
spelvautje
Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...