Jump to content
PyroForum.nl

Filmpjes


domino

Recommended Posts

Die ruiten kunnen heel wat hebben, ze moeten zowiezo bestand zijn tegen implosie van glaswerk door werken onder een verminderde druk en stukken springend glaswerk. Nou eigelijk heb je er wel wat aan want omdat het kozijn los laat wordt wel een deel van de energie opgevangen, liever een ruit die half uit het kozijn vliegt dan stukken glas die door je vlees heen snijden.

Link to comment
  • 2 weeks later...

Dat is wel ontzettend kansloos zeg :P

Overigens is mijn lab over het algemeen wel behoorlijk netjes, heeft overigens wel een tijd geduurd.
In den beginne was dat nog wel eens wat anders, het scheelt ook als je ff zin hebt om iets te gaan doen en je niet eerst alle tyfus zooi moet opruimen, werkt bij mij namelijk nogal demotiverend.

Edited by User1
Link to comment
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Dat is toch niet te geloven.. 20 gram HMTD, belachelijk.
Zag ergens ook een filmpje waarin in iemand even 4 kilo apan afzet.
Met dergelijke hoeveelheden primair spelen.. mij niet gezien.

Het verbaasd me overingens dat ANAL toch nog brisant genoeg is om in relatief kleine hoeveelheden aardig wat schade toe te brengen.

Edited by User1
Link to comment

Alleen de lading in het laatste filmpje had een waveshaper, de spray die hier afkwam komt volgens mij door de convergerende schokgolven die op de liner werken. Als deze onder een kleinere hoek als 90 graden op de liner werken (alleen voor de punt van de kegel), produceert deze een beweging de andere kant op! Volgens mij is dat wat je ziet...:P


360 seconden? Bij mij zijn het er 20. :D Heb alleen geen youtube account, ben ook niet zo'n fan van 1 aanmaken om er vervolgens dit op te zetten. B) Hehe...

Edited by Methodologisch
Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...