Jump to content
PyroForum.nl

Filmpjes


domino

Recommended Posts

  • 3 weeks later...

Ja natuurlijk miech, maar qua kracht was dit het krachtigste dat je in nederland kan schieten, qua terugslag is dat heftiger dan een sniper rifle in .50BMG. Dus tsjah... Leuk hoor maar geloof dat aardig wat mensen een blauwe schouder overgehouden hebben. Absoluut een tof wapen.

Kostte slechts 130E, je moet alleen wel lid zijn van een jachtvereniging :rolleyes: .

Kees.

Link to comment

Weet je zeker dat dat niet gewoon een home video van jij zelf is ? Ik kijk in ieder geval nergens van op.

Ik wil alleen iedereen eigenlijk even vragen om niet meer met dit soort beelden te komen, er zijn mensen aanwezig op het forum waarvan ik weet dat zij hier geen fan van zijn. Ook is het niet goed voor onze integriteit.

Kees.

Dat zeg je heel juist. Ik keek het al een tijdje aan, maar ik heb vandaag alle post's betreffende deze ranzige bende verwijderd. Sommige post's zijn aangepast, omdat die nog wel enige inhoud hadden.

Mochten mensen hier toch geil van worden, hou dat scenario maar binnen de slaapkamer onder je dekbedje!

Je was zelf immers de eerste die hier mee op de proppen kwam, dus ga nu niet met je wijze vingertje wijzen!

Onder het mom van: "De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet. ( Iemand verwijt een ander iets waaraan hij zich zelf ook schuldig maakt. )"

Dat is tevens ook de reden dat ik deze tekst onder jouw naam plaats.

(Richard)

Link to comment

Ja zo zijn er inderdaad nog meer. Wat je veel ziet is dat er staat 'gegarandeerde geld koffer', moet je alleen even een te makkelijk raadsel oplossen en daarna nog even een kluis kraken van 4 cijfers. Simpel toch?

Ze zeggen bijv. ook vaak dat er nog maar een paar minuten over zijn en dat er nog niemand gebeld heeft. Dan is het raadsel iets van "het leeft in het water en het begint met een V en eindigt op een S.

Ik geloof dat de overheid hier ook wat aan wil doen en aan die jamba reclames. SMS "vis aan" naar 6464.

-B.

Link to comment

Belspelletjes op zich zijn niet verboden. De manier waarop ze eerst op tv te zien waren, was dat wel.
Ze zijn alleen legaal als het ter promotie van een bepaald artikel is, bijv. een afwasborstel.
Dan hoeven ze maar 1x aan het begin van de uitzending te zeggen dat het ter promotie van de afwasborstel is, en meteen bij een van de prijswinnaars naast de €250,- minus 30% belasting een afwasborstel mee te sturen, en ze zijn al legaal bezig.

Sommige spellen deden dit ook, maar enkele zenders hebben ondanks dat toch besloten ze gewoon van de zender te gooien. Omdat ze zelf ook wel doorhadden dat 't geldklopperij was, en 't anders vroeg of laat allemaal toch wel bij wet zal worden verboden.


[ONTOPIC]
Machtige TV: stukje met Guus Meeuwis bij de Lama's (doventolk)

Edited by morpheus
Link to comment

Haha, ja ik heb ook eens €200 gewonnen. Dit duurde wel geloof ik bijna 3 maanden voordat het op mijn rekening gestort werd... Het komt best vaak voor dat je mensen om je heen kent die geld gewonnen hebben, maar ik ken niemand die echt zo'n groot bedrag gewonnen heeft.

Deze blijft ook mooi, hij is al gepost maar hij blijft mooi: http://nl.youtube.com/watch?v=48I5-2Gj0v4&feature=related

-B.

Edited by -.B.-
Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...