Jump to content
PyroForum.nl

Woonplaats


SPIDER

Woonplaats  

89 members have voted

  1. 1.

    • België
      14
    • Nederland
      75


Recommended Posts

  • Replies 51
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

België B)

Ik ben niet echt paranoia wat justitie betreft. De politie zal 'ons' IMO niet preventief aanpakken. Ik denk dat ze wel doorhebben dat wij geen kwade bedoelingen hebben. Volgens mijn contacten bij het gerecht krijg je pas problemen als iemand je aangeeft (en dan nog) of als je illegale/gevaarlijke stoffen besteld via de post (vooral uit het buitenland). IIRC is er nog geen enkel forumlid opgepakt doordat zijn preciese persoonlijke gegevens op forums/internet staan.
Als de politie al de info op de forums die over mij gaat, zou gaan bundelen, dan kan die er perfect achterkomen wie ik ben en waar ik exact woon. Maar ik heb nog geen bezoek gehad. In deze tijden van terrorisme geloof ik nog steeds in een goede justitie en in een eerlijk politiesysteem... dus ik denk dat dat bezoekje nooit zal komen.
Ja, de wet verbiedt (gelukkig!) het bezit van explosieve stoffen en de chemicaliën om explosieven te maken, maar we moeten ook stilstaan wat het doel is van een bepaalde wet; in dit geval de bevolking beschermen tegen k3wl bombers en terroristen. Madscientists en pyro's zijn geen bedreiging voor de bevolking, nee, ze zorgen zelfs voor een bescheiden heroplaaing van de interesse van de jeugd in wetenschap en techniek.

Dit moest er even uit ;)

Link to comment
  • 5 months later...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...