Jump to content
PyroForum.nl

10 grams knaller


Warcore

Recommended Posts

Inderdaad leuke knaller, ik hoop dat er snel een filmpje komt. Ook heel ingenieus dat rooksysteem, dat wil ik wel eens zien. Ziet er goed uit.

Oja, even voor alle duidelijkheid, mischien kan'/wil GK daar even wat aan doen: de formklok loopt een uur achter op de "echte" tijd.

Link to comment
MOOOOOOD! Een vette tripel post van Ali.

@Warcore: Zijn die hulzen sterk genoeg voor tien gram? En bevatten ze geen zwakke plekken?

Huls was niet een van de sterkste, maargoed ik krijg mijn nieuwe lading KClO3 begin volgende week en zal dus een nieuwe 10 grams knaller maken met de sterke hulzen die ik nu heb!

Trouwens deze is al lang afgestoken, filmpje heb ik niet meer omdat mijn PC is gecrasht :cry:
Er was geen enkele mogelijkheid om ook maar iets te redden
Link to comment

Huls was niet een van de sterkste, maargoed ik krijg mijn nieuwe lading KClO3 begin volgende week en zal dus een nieuwe 10 grams knaller maken met de sterke hulzen die ik nu heb!

Trouwens deze is al lang afgestoken, filmpje heb ik niet meer omdat mijn PC is gecrasht :cry:
Er was geen enkele mogelijkheid om ook maar iets te redden

Jamme, ik had em wel willen zien... Maarja, ik kan niet wachten op je nieuwe 10 grams knaller :)
Link to comment

OKdan, deze 2 worden vanavond na het eten afgestoken.
Word gefilmt!



Edit:
Nougoed, ze zijn afgestoken samen met wat vuurwerk wat te krijgen is als vergelijking.
Maar het geluid van de camera is zo ontiegelijk slecht dat ik niet eens de moeite doe om ze te uploaden :cry:
Wil het eventueel wel uploaden maargoed, geluid is bagger.
De harde dreun die er in het echt van af komt is totaal niet te horen

Link to comment
@yellowcard, als het geluid bagger is kan je het toch ook niet vergelijken  :?  

Lijkt nu net alsof je een blikje cola opendoet  :x

Geluid uit zetten en beide filmpjes bekijken? Al zegt het geluid erg veel over de knal.
Link to comment
×
×
  • Create New...