Jump to content
PyroForum.nl

KMnO4/Glycerine


Warcore

Recommended Posts

Netjes hoor. Reageert helemal zoals het hoort.
Met wat minder glycerine bubbelt het wat minder.

Als het met één druppel glycerine niet lukt probeer dan eens op de glycerine een druppel water te laten vallen. Is vaak mooier als veel glycerine.

De vertraging vind ik persoonlijk wel makkelijk. Gebruik dit soms om thermiet te ontsteken, dan is tijd om weg te lopen wel prettig. :P

Gr33tZ

[edit] @pepcore hieronder
De vertraging is niet altijd gelijk, maar varieert tussen de halve minuut en een paar minuten, dus zeker altijd genoeg tijd om weg te lopen. [/edit]

Link to comment
De vertraging vind ik persoonlijk wel makkelijk. Gebruik dit soms om thermiet te ontsteken, dan is tijd om weg te lopen wel prettig. :P

Gr33tZ


Is de vertraging altijd hetzelfde(dan zou het wel een chille manier zijn om iets te ontsteken).
Als het niet zo is , dan natuurlijk niet. :P
Link to comment
  • 3 weeks later...

Ik heb net mijn glycerine binnen gekregen, dus zal ik het dalijk ook ff uitproberen en filmen :)

Voer het proefje dan ook eerst uit en film het en post het daarna, deze volgorde vergeten veel mensen nog eens! Dit is weer een zinloze post, als iedereen altijd alles zou posten wat ie telkens van plan was had dit forum allang 20000 posts. Stop met het postwhoren mensen! (Prophet)

Link to comment
×
×
  • Create New...