Jump to content
PyroForum.nl

Oudjaar 2009-2010


explomaan

Recommended Posts

Ik kwam op oudjaarsochtend stom toevallig iemand tegen die een aantal shells had gemaakt. Mijn drang om mij aan de wet te houden en deze persoon per direct aan te geven werd overwonnen door mijn enthousiasme en interesse en daarom heb ik besloten de persoon te volgen. Met een vriend die het een en ander van de onbekende persoon zijn creaties heeft gefilmd hebben we een fantastische dag gehad. De onbekende persoon heeftons tevens een verhaal verteld met aantal details:

De 2 inch shells zijn gedust met 1,5 gram hotflash, de 3 inch shells met 3,5 gram.
Alle shell zijn gepast met 4 lagen kraftpapier, dit was voor de 3 inch shells te weinig maar er was geen tijd meer om meer lagen toe te voegen.
Een spolette werd gebruikt voor de vertraging tussen de lift en de break en de shells waren gevuld met PMCRH (Poor meal coated ricehulls) en verschillende soorten sterren


Van dit verhaal begreep ik weinig tot niks maar het effect van van de dingen die geknutseld waren bevielen mij wel. Vandaag herinnerde ik mij plotseling dat ik wel is op fora was geweest waar meer mensen zich met dit soort dingen bezig hielden. Ik vroeg Mr. Ricalin, een goede vriend van mij om de filmjes te sturen zodat ik die hier kon laten zien.

Genoeg onzin nu
Oud_en_Nieuw_2009_2010_.wmv Edited by gamekeeper
Link to comment
×
×
  • Create New...