Jump to content
PyroForum.nl

Kleine flameburst


Tyneman

Recommended Posts

+ doe een klein propje papier er onder, hierdoor zal je merken dat je grote/hoge vlammen kunt krijgen


ER onder? Waar onder? onder het melkpoeder? Onder het hele apparaat? Onder m'n aansteekvlammetje? Kan het iets specifieker alsjeblieft, ik sta voor alle opties open.

Gr33tZ
Link to comment


ER onder? Waar onder? onder het melkpoeder? Onder het hele apparaat? Onder m'n aansteekvlammetje? Kan het iets specifieker alsjeblieft, ik sta voor alle opties open.

Gr33tZ

Ik hoef je toch niet alles voor te kauwen :wink:
en met een beetje logies nadenken weet je het zelf ook wel.
Link to comment
Euh, eigenlijk niet warcore, er onder kan zoals Tyneman zegt overal zijn. Wees een beetje specifieker in je posts. Als je een vage tip uitlegt is dat niet voorkauwen, maar gewoon verduidelijken.

Als ik daarvoor in die tekst het over het buisje waar het poeder in zit heb, dan lijkt het me toch vrij duidelijk dat ik het daar over heb.
Dusja, tip is niet vaag dat is wat jij mag vinden.

Maargoed ik ga hier dus niet meer verder op in.
Link to comment

hij bedoelt volgens mij dat je een propje in het buisje doet en daarop het poeder

|...|
|...|----poeder in buisje
|...|
|-P|----propje in buisje
|C |---- compressor/fietspomp/je mond
met wat meer ruimte daartussen uiteraard, maar ik ben lui.

zoiets warcore?

ik zou trouwens het propje bovenop doen, zodat je luchtstroom nog wel mooi je melkpoeder verspreidt, waarschijnlijk maakt het niet veel uit, maar toch.

Link to comment

Nee man. Ik wil zo b r e e d mogelijk met pyro bezig zijn. Voor de gein iets als dit maken is leuk, en de kindertjes vinden het erg gaaf.
Is veel imposanter om binnen te doen als 0,1 g primary :D

Alleen het discussie niveau van sommigen is wat me af en toe wat triest maakt.

Gr33tZ

Link to comment
hij bedoelt volgens mij dat je een propje in het buisje doet en daarop het poeder

|...|
|...|----poeder in buisje
|...|
|-P|----propje in buisje
|C |---- compressor/fietspomp/je mond
met wat meer ruimte daartussen uiteraard, maar ik ben lui.

zoiets warcore?

ik zou trouwens het propje bovenop doen, zodat je luchtstroom nog wel mooi je melkpoeder verspreidt, waarschijnlijk maakt het niet veel uit, maar toch.

Klopt helemaal, hij bouwt iets meer druk op dus het poeder word hoger in de lucht geworpen.
Link to comment
×
×
  • Create New...