Jump to content
PyroForum.nl

Dit form wordt beheer door de politie


Pyroma

Recommended Posts

De vermoedens waren er al, maar inmiddels is het wel duidelijk.

Dit pyroform wordt beheerd door de politie. Of je nu Rocketier, tyneman, gamekeeper of jason heet. Het is duidelijk dat het hier om één en de zelfde persoon gaat.

Ik moet toegeven dat dit geheel goed in elkaar zit.

Het is jammer dat pyrotechniek in dit land als criminaliteit wordt gezien. Mij pakken jullie niet, maar komt gerust een keer langs de koffie staat klaar. Sukkels!

Ps: Ben benieuwd hoelang dit topic op het form blijft staan.

Link to comment

Beste Pyroma,
Ja, ik heb je gewaarschuwd om niet direct open en bloot 10 inchers op het forum te plaatsen om zo geen aandacht te trekken.
Dit betekent echter niet dat het gehele forum corrupt is. Ik snap je heftige reactie enigszins, maar je hebt zelf ook direct hoog ingezet.
Lees gewoon rustig verder en stel af en toe een vraag. Mijn advies is om niet meteen het pyroforum op te geven, maar het met beleid te gebruiken. Blaas niet zo hoog van de toren, ook al maak je 5 x 10 inchers per week.
Voel je niet direct aangevallen en je hoeft je voor niemand te bewijzen.
P.S. Ik denk niet dat Gamekeeper een gespleten persoonlijkheid heeft ;) haha

Link to comment

Pyroma je gedraagt je als een troll, een groen linkse arno bonte figuur, of je bent zelf van de politie.

Dit soort beweringen slaan toch ook nergens op?

Je moet iig wel weten dat ik heel gevoelig reageer op mensen die persoonlijke informatie of verbanden proberen los te weken, je staat met 1 been op de rand :angry2: de pot verwijt de ketel.

Je moet kappen en gewoon gaan doen, Jij voelt je aangevallen maar dit soort discussies zijn heel normaal op een forum.

Alleen jij moet daar nog een beetje aan wennen denk ik, een jaar of 5.

Als je vragen hebt die niemand iets aangaat moet je een PM sturen naar iemand die je vertrouwt,

Als je niemand hier vertrouwt, wat zoek je hier dan nog?

Edited by High Density
Link to comment

LOL

Shit, eindelijk val ik door de mand!

Aangenaam heren (en 1 dame voor zover ik weet),

Mijn naam is Johan van der Sterre, rechercheur bij het anti-vuurwerk commando te den Bosch.

Ik wil jullie allen melden dat ik al 10 jaar (ongeveer) op dit forum rondloop om zo veel mogelijk informatie over jullie te verzamelen!

ja ja, wees maar bang. Al jullie IP adressen zijn al lang bekend bij de AIVD, FBI, AFT en alle andere betreffende instanties.

Invallen worden voorbereid terwijl ik dit berichtje typ.

Als vanavond de bel gaat zullen het best mijn collega's aan uw deur kunnen zijn.

Werk direct mee, buk en strip als dat gevraagd word. Bij het niet direct opvolgen van welk bevel dan ook zult u worden aangemerkt als terrorist.

Hierbij hoort uitlevering aan de USA en een korte vakantie op Guantanamo Bay.

Bij deze bent u allen gewaarschuwd!

Vriendelijke groet, Uw vriend met de pet!

P.S.

Sukkelaar: Denk na, stop met die drugs en stop in GODESNAAM met het vervuilen van het forum waar ik al jaren, meestal met plezier, deel van uitmaak.

P.P.S.

Ja, ik ben best pissed off. Je eerste schrijffoutje levert je een fikse warning op. Despotisme ten top, Fuck you!

Link to comment
  • 3 weeks later...

Dat fora gevolgd worden is een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid. Wees dus bewust in wat je schrijft en laat zien.

Ik kan niet genoeg waarschuwen. Geen namen geen adres en foto en filmmateriaal geen omgeving in beeld.

Irriteer je buren niet met jouw escapades. Verder heel belangrijk........niet te veel lullen over je hobby!

Link to comment
  • 10 months later...

Lijkt mij dat er hier vast wel corruptie is, maar denk dat het totaal van dit land nog geen 3 agenten heeft die echt verstand hebben pyrotechniek. 

Mijn oude Corsa uit 96 is niet ontploft toen ik er een C6 in liet af gaan. Naast een klein gat op de achterbank en dat 4 ramen eruit geknald zijn deed die het nog. (was sloop auto, wil alleen iets bevestigen)

  • Downvote 3
Link to comment
×
×
  • Create New...