Jump to content
PyroForum.nl

O&N 2010-2011


danny db

Recommended Posts

Zo hier het O&N-aftermath topic van dit jaar, morgen verwacht ik dat het hier VOL staat met nieuwjaarscompilaties. Dus ga me nu niet teleurstellen, ik ben benieuwd wie de kick-off geeft!

HEREN, wees voorzichtig op onze gezamenlijke en vooral prachtige feestdag! Eerst schieten, dan drinken ^_^ ! Maar vooral HAVE FUN!


HAPPY O&N!

Link to comment

Gelukkig nieuwjaar ^_^.

Vandaag het grootste gedeelte van m'n shell's afsteken, m'n 4'' shell's sloegen ineens vrijwel helemaal blind terwijl ik minder booster en pasting heb gebruikt dan de vorige keer. Wss omdat ik nu betere MCRH had. Die worden ff uit elkaar gehaald en met nog minder pasting in elkaar gezet..
Bij mij ook vreselijke problemen door die mist. M'n 5'' shell's gingen letterlijk en figuurlijk de mist in, dus na 2 shell's te schieten voor niets heb ik het maar voor gezien gehouden. Zelfs m'n rising tails zag je al amper, damn :/. Ben blij dat ik er eerder op de avond nog een geschoten had die het wel goed deed.
Hopelijk dat het vanavond beter weer is.. M'n starmines waren iig wel lachen!

Link to comment

Damn weer een hoop geleerd gisteren! Net mijn filmjes even geanalyseerd.. Naarmate ik meer shells heb gemaakt ben ik steeds betere paste-methodes gaan gebruiken en dat is ook precies te zien aan mijn breaks. Mijn C8 + 10% Ti break is heel slap (slecht gepaste) terwijl mijn slowgold break bijna perfect is (beter gepaste).
Mijn vertraging was ook wat lang waardoor mijn shells op het laatst nog even gingen dalen maar dat zorgde juist voor een mooi groot effect!^_^

Heb die 4 starmines uiteindelijk dus niet af mogen steken, uiteindelijk wel blij dat het zo is gelopen want die dingen waren ook veel te lomp voor in een woonwijk..

Prefire foto:


(Om die 4 comets had ik wat wcpapier gewikkeld zodat er niet te veel speling tussen de mortier en comet zou zitten, vandaar dat ze er zo uitzien. En nee dat zorgde niet voor brandende stukken wcpapier in de lucht. ^_^)

Die knallers gaan trouwens hard joh!

Edited by Sharkie
Link to comment
Sja, hoe krijg ik die 4'' buis nou uit mijn gazon?

edit:

typisch dat van het consumentenvuurwerk meer fout ging als van het mijne?


Hoe je die buis uit je gazon krijgt moet je aan explomaan vragen, die kon z'n 3'' buis ook gaan zoeken in china na een 3'' can salute van mij XD.

Dat concumentenvuurwerk ging idd weer ouderwets de mist in.. oke flauw. Maar toch al dat gezeik van m'n familie heel de tijd over mijn vuurwerk terwijl die idiote chinese pijlen gewoon recht in dr fucking gezicht afgaan. Achja, dat is natuurlijk 'getest' en 'niet gevaarlijk'. Stel mafkezen. Voortaan blijf ik lekker thuis met m'n eigen vuurwerk of bij een van de pyro vrienden waar ik die dag al was, stukken gezelliger ^_^! Edited by ExplosiveCoek
Link to comment

Mensen allen een zeer gezond en veilig 2011 toegewenst.
Hier is alles goed gegaan. Mijn eerste whistle pijlen gingen zo hoog dat de header niet meer zichtbaar was. @ExplosiveCoek Ze zijn echt super leuk en sterk!
De grote pijlen van 19.7 gaven in de straat een echte wauw reactie. Echt lollig jongens dat is de kick van het zelf bouwen van dit spul. Verder heb ik voor het eerst shells gemaakt. Omdat ik nog geen enkele ervaring had met de shells heb ik ze afgezet voor middernacht. De eerste was best spannend je zet dat ding midden op de weg overburen zien je lopen met zo'n enorm mortier. Dus die stonden gelijk voor het raam. Dan steek je hem aan en maakt dat je weg komt. Dat lont duurt dan een eeuwigheid en dan.... boooeeeemm met een mooie Ti tail in de vertraging zie je dat dat ding omhoog blijft gaan. En als die dan barst dan krijg je een kick en je staat echt te springen als een kind die een nieuwe fiets krijgt ^_^. Echt het was een super mooie timing en dan een brake met TT sterren gepumpd zo mooi rond en geen buigende sterren aan het einde van de burn periode. De tweede is door de buurman gefilmd met zijn nieuwe foon ik hoop dat ik deze volgende week kan posten. Hij heeft ook van een aantal andere pijlen een filmpje gemaakt dus.....even afwachten. De fontein begon mooi maar de druk werd te hoog en drukte de bodem los gevolg brandende hoop met slow SAS.

Edited by Rocketier
Link to comment

Staat er al op. ^_^
https://pyroforum.nl/index.php?s=&showt...ost&p=57880

8x 8mm sterren erin, vullen met 6:1 Pulverone:flash. wcpapier propje er bovenop, en dichtlijmen met hotglue (eindstop van 1 a 2cm). Toen ik pulverone met flash ging mengen gebeurde er wel iets vreemds, had eerst flash gemaakt (gewoon goed gemengd), dat toen bij pulverone gegooid, toen bijna alles op was lag er opeens wit poeder (waarschijnlijk Perc) op de bodem... Vreemd. ^_^

Die tool is wel echt belachelijk handig, je kan ze dus ook voor flashknallers in cakes gebruiken of dus heel veel tegelijk en dan in een 3'' mortierbuis.

Edited by Sharkie
Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...