Jump to content
PyroForum.nl

Vakantieplannen,

Hanzzz

Recommended Posts

Posted (edited)

tja pyro .. experimenteren doe ik al jaren niet meer heb alles wel getest in het verleden, wel wat nieuw glaswerk besteld en voor de rest moet ik ook puinruimen.

Edited by Jason
  • 2 weeks later...
Posted (edited)

Hallo forumleden, ik wil een meeting organiseren.
Ik heb ruimte voor meer dan 50 man als het moet.

Het is waarschijnlijk rond de 25ste van deze maand (ligt aan het weer) en mensen die zeker komen mogen mij een PM sturen nadat we de precieze datum vastgesteld hebben.

Ik regel stoelen, tafels en een barbeque met een klein beetje vlees maar de rest (vlees, eten, drinken, en andere dingen :) ) moeten jullie zelf meenemen.

EDIT: iedereen die uberhaupt geinteresseerd is in een meeting stuur maar een PM. Dan heb ik een idee van de belangstelling.

Edited by OXYGEN
Posted (edited)

Nou en dan... wat wil een undercoveragent op die barbeque uitrichten?

Als je iemand beter leert kennen ben je er zo achter wat voor iemand het is.

Edited by OXYGEN
Posted

Haha niet eens, en dan doe ik liever 360flip. Varial is kut catchen :) Maar ik heb een trap tegen de zijkant van mijn knie gehad, toen is die dus ontwricht en zijn de spieren in me knie gescheurt, dus ben ff unavailable :)

Posted

Autorijden gaat idd nu niet :) best jammer dat ik nu niet meer door de macdrive kan :) Maar meeten word idd best lastig voor me ja op het moment.

Posted

Ik heb de laatste 2 posts verwijderd, die afspraken maak je maar over pm of msn.

Mensen, hou het slowchat a.u.b. tot een minimum zodat het een beetje overzichtelijk blijft hier!

Posted

NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!! Damn wat had ik daar graag heen gewild, eerst was ik 1 week te laat voor de kaarten, toen kwamen er nieuwe beschikbaar, maar toen (en nu) zat me been al in een spalk. Ik wens je veel plezier daar :)

Posted

Thanks! :)
De kaarten waren wel belachelijk snel uitverkocht dit jaar.
Andere jaren duurde het dik 2 maanden.
Maar volgend jaar ben ik van plan om weer te gaan hoor! :)

Posted

Veel plezier.

Ik wou er ook heen gaan, maar net als veel andere kwam ik er achter dat het al uitverkocht was.

Mijn alternatief werd toen Sziget in Boedapest. Ben net 2 dagen thuis. Was echt een geweldig festival. Aanrader voor iedereen.

Posted

Dat wordt hopelijk volgend jaar Szinget, LLands of Pinkpop, maargoed ik ga ook nog een weekje naar Sicilië, en dan in de derde week van september weer braaf in de studieboeken.

Dit jaar weer naar Huntenpop geweest, dat is een wat kleiner festival bij mij in de buurt, erg gezellig, ook veel goede bands gezien, Epica, My faforite scar, Fiction plane, Moke en als (beetje ransige) afsluiter Gwar. Mocht iemand ooit van plan zijn eens naar een optreden van die band te gaan kijken raad ik hem/haar echt aan om voor aan te gaan staan :).

Ook met men vrienden op vakantie geweest.

Ik heb tot nu toe weinig aan pyro/chemie gedaan, alleen wat kleine dingetjes, alleen een keer nitrobenzeen gemaakt, opbrengst was acceptabel dit keer, nog niks mee gedaan wegens tijdgebrek.

Posted

^ LL of pinkpop dat is toch geen vergelijking ...:)
Na ongeveer 6 jaar op rij naar LL te zijn gegaan heb ik besloten om een break te nemen van een paar jaar zodat het een beetje speciaal blijft.
De laatste keren waren trouwens een beetje asociaal aan het worden met caravan, stoelen, tafels, bbq enzovoort..

Posted

Zo weer een beetje bekomen van LL.
Was wederom weer gruwelijk!
Dope acts gezien: Skindred, Pendulum, Anouk etc.
IK heb nou alweer zin in het volgende jaar!

Als het nog doorgaat, veel plezier vandaag!

• 2 weeks later...
Posted

Het was niet echt een vakantie, maar ben gisteren bij het concert van Limp Bizkit geweest.

Ik vroeg me af of er nog meer mensen hier geweest zijn.

Het was igg echt te gek voor woorden, ze zijn nog even goed als vroeger. :D Alleen iets ouder. :D

• Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.
  • Create New...