Jump to content
PyroForum.nl

Knaller


Candy

Recommended Posts

@ love for pyro: De huls was spiraalgerold en had een wanddikte van ongeveer 5 mm, best dik dus;)
@ danny db: haha, ja dat waren een paar vrienden die heel erg benieuwd waren naar mijn creaties, verder wel verantwoord afgestoken enzo hoor.

Link to comment
Guest Goner

Ik heb een tijd 10 gram 70/30 met 10 gram "Ofca Flash" gebruikt, dit had ik op een balk van zeker 6 centimeter dik gezet, omdat ik dacht dat het wel heel zou blijven. Niet dus!

En idd 20 meter is ver genoeg!

Link to comment
Ik heb een tijd 10 gram 70/30 met 10 gram "Ofca Flash" gebruikt, dit had ik op een balk van zeker 6 centimeter dik gezet, omdat ik dacht dat het wel heel zou blijven. Niet dus!

En idd 20 meter is ver genoeg!


Ofca Flash wat is dat?

gr.
Link to comment
Guest Goner

@Warez: Misschien eens een compositie database raadplegen?

PFP, kijk bij de flash powders en dan eerste tabel, rechter kolom.

@Candy: Kijk eens op deze pagina, misschien leer je dan dat spelen met "de krachten der natuur" makkelijk uit de hand kan lopen! Let btw niet op het k3wl gehalte:

PFP: Consequences


PS: als een mod dit ontoepasselijk vind zeg/edit het dan!

Link to comment

Politie weet ook donders goed dat een 20 grams knal niet meer onder ordeverstoring valt. :D Zou dan onder het 1.1 vuurwerk gaan vallen.
Zelfde als voor cobras en zo. Die boete is nog al hoog.

En begrijpelijk..... je hebt vast wel eens het filmpje gezien van die Cobra 6 in een koelkast.

Edited by Warez
Link to comment
  • 3 months later...
  • 1 month later...
mooie knal. Zou ik mogen vragen wat flake Al is? En nog wat die rollen waar aluminium folie voor de oven omheen zit zijn ook erg geschikt voor knallers vind ik.


Bedoel je dat aluminium folie?

Zo ja, ga dan eerst nog maar even lezen in dit forum, dat spul werkt niet.
Link to comment

Ik zou zeggen lees zijn reply nog eens... Hij zegt dat je de rollen WAAROM de aluminium folie zit prima te gebruiken zijn als hulzen! :)

Maar het is een beetje een kansloze reply inderdaad, er staat al vaak genoeg op het forum vermeld wat voor buizen en dergelijke prima te gebruiken zijn als huls...

Link to comment
  • 9 months later...

Ik vind mooiste om om de lading polyester matten te doen, paar laagjes er omheen , in smeren en laten uitharden. Krijg je een hele sterke wand, die goed veel kracht kan opbouwen. :) Dit geeft nog altijd een mooi geluid. :)

En ik vind dat je eerst de regels moet gaan lezen vooraleer je nog meer gaat posten! (Prophet)


mvg.

Edited by bk.
Opmerking.
Link to comment

Uuhm druk ik op de knop of niet.??

Persoonlijk lijkt me dit niet echt een strak plan om een device in te pakken met polyester.
Maar goed heb er geen ervaring mee, qua versplintering van polyester.

Ik laat het drukken van de welbekende knop over aan een ander. :)

Er was me al iemand voor.

Edited by Lontje
Link to comment

Hee iedereen zegt dat er 48 gram kruit in een cobra 6 zit maar dit klopt niet.
Ik heb er een aantal uit nieuwsgierigheid open gemaakt, en er zat altijd tussen de 30 en 33 gram flash in.

Ik denk ik zeg het even om vergissingen te voorkomen. :)

Link to comment
×
×
  • Create New...