Jump to content
PyroForum.nl

Wat Te Doen Met Pyrowiki?


gamekeeper

Wat de doen met PyroWiki?  

59 members have voted

  1. 1. Wat de doen met PyroWiki?

    • Niets mee doen, alles laten zoals het nu is
      17
    • Niets mee doen, alleen PyroWiki prominenter zichtbaar maken op PyroForum.nl
      30
    • PyroWiki op een eigen domein zetten
      8
    • PyroWiki opheffen
      3
    • Iets anders
      1


Recommended Posts

Niets mee doen, alleen PyroWiki promineter zichtbaar maken op PyroForum.nl

Ik denk dat PyroWiki gewoon veel promineNter (Jaja Gamekeeper, de regels maak je zelf ;) ) op Pyroforum moet komen te staan. Wellicht een link, een discussieforum, credits voor leden die artikels posten danwel aanpassen? Kleine dingetjes die kunnen helpen, maar PyroWiki is gewoon keihard in de vergetelheid geraakt heb ik het idee...

Link to comment

Ik gebruik het toch regelmatig, nou zijn er natuurlijk enorm veel alternatieven in het Engels, maar soms is een Nederlande PyroWiki ook wel handig. Zeker om enkele Nederlandse termen op te zoeken.

Niets mee doen, alleen PyroWiki prominenter zichtbaar maken op PyroForum.nl
Edited by Hardcore Bob
Link to comment

Ik heb het eigenlijk pas echt ontdekt nu het ook op de voorpagina staat van het forum!

Misschien is het ook een idee om een topic aan te maken waarin bijgehouden wordt wie wat heeft veranderd in de wiki?

Heb meteen de lijst met chemische formules verdrievoudigd! ;)

Link to comment
RSS feeds, die lust ik rauw!

Wiki's zijn handig, alleen dan moet er wel actief iets mee gedaan worden, dus bij deze een schop onder alle luie konten van dit forum om die wiki eens vol te spammen met veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel nuttige informatie!

Kees.


Maak jij voor mij mijn schooljaar af dan?
Link to comment
  • 3 weeks later...

We moeten deze dagen gewoon een beetje kijken hoe het loopt lijkt me, wat vaker in Topics verwijzen naar data op de wiki enzo! Mocht t na al de marketing nog steeds tegenvallen dan kunnen we altijd nog die data op één of andere manier die gegevens in dit forum stoppen als zijde info die je via de zoek functie kan vinden ofzo, maar er dan wel mee kappen.

Ik hou persoonlijk eigenlijk ook van enkele consistente bronnen. Met de nadruk op enkele. Ook die pyroguide bevat nog wel eens wat fouten of inconsistentie. Persoonlijk ben ik niet zo van de copy paste databases en/of wiki, en ga ik liever naar de bron. Tenzij de bron gewoonweg te langdradig of ingewikkeld is.

Edited by Ludovic
Link to comment
  • 2 weeks later...

Ik denk dat het moet blijven en iets meer vermeld worden het is best handig zo alles in het Nederlands dan moet ik niet heel de tijd die moeilijke begrippen zitten vertalen :lol: misschien een domme vraag maar kan een member van het forum info toevoegen op de wiki omdat ik daar niet echt in thuis ben, anders zou ik er graag dingen op zetten dat ik toevallig tegen kom op het internet en die interessant lijken. Er is natuurlijk al een grote hoeveelheid info te vinden op de wiki maar je weet maar nooit ^^.

Edited by destroyer
Link to comment

Je moet je registeren op de wiki pagina om informatie toe te voegen, je moet wel veel met BB-code werken dus hoop dat je daar geen problemen mee hebt!

Maar je zal sowieso de begrippen toch wel moeten vertalen! Bijna alle begrippen op dit forum zijn internationaal en je zal dus moeten blijven vertalen (bijvorbeeld: quickmatch, time fuse, spoulette, shell, meal coated rice hulls, pulverone, meal powder, en zo kan ik nog een klein uurtje doortypen!)! :lol:

Link to comment
Je moet je registeren op de wiki pagina om informatie toe te voegen, je moet wel veel met BB-code werken dus hoop dat je daar geen problemen mee hebt!

Maar je zal sowieso de begrippen toch wel moeten vertalen! Bijna alle begrippen op dit forum zijn internationaal en je zal dus moeten blijven vertalen (bijvorbeeld: quickmatch, time fuse, spoulette, shell, meal coated rice hulls, pulverone, meal powder, en zo kan ik nog een klein uurtje doortypen!)! :lol:


'T was maar even denken ^^ je weet maar nooit dat tussen al de nonsens ooit iets zinnigs zit. Ik ben toch blij dat de wiki er is anders had ik een paar termen niet echt begrepen. Nuja ik ga slapen!

-Greets destroyer-
Link to comment
  • 2 weeks later...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...