Jump to content
PyroForum.nl

2x 14mm Pijl Met Flash En Cry 6 To White Report


Recommended Posts

Heel netjes hoor :blush: ! Gaat duidelijk de goede kant op.
Grappig om jou nu zo bezig te zien hoe ik vroeger ook precies bezig was. Gaat echt de goede kant op.
Delay is hoogte kun je nog verbeteren, maar voor de rest ziet het er prima uit. PVC motor casing neem ik aan ?

ps. Ja jongens dit is vroeg he op een zondag ochtend :lol:

Edited by yellowcard
Link to comment

Echt mooi hoor.
Ik denk dat als die break hoger was geweest van die 2e met die 2" shell erop dat het effect een beetje weg was, want zo zag hij er echt schitterend uit hoor. Ik denk dat jij het nog ver zult schoppen hoor. :lol:
@danny db deze was 87 gram hé die zou jouw motortje dus zeker niet kunnen hebben. (sorry maar ik vond het gewoon een schitterende pijl, :blush: dus voel je zeker niet aangevallen :) )

Edited by mitchy112
Link to comment
Van mijn 14mm verwacht ik 40 gram payload, maar ik gebruik dan ook wilgen-gp. Ik kan niet meespreken als er meal gebruikt wordt.

Mijn payload was 87 gram.

Mooie pijlen, vooral die 2e met de 2" shell erop! Alleen de timing moet idd nog verbetert worden, maar dat zal geen probleem zijn voor iemand die zo'n pijltje maakt!
Wat voor compositie heb je eigenlijk gebruikt voor dat 'white'?

-----------
Silver Star
-----------
60.00 Kaliumnitraat
20.00 Aluminium atomized approx 200#
14.00 Zwavel
6.00 Houtskool
+5.00 Dextrine
+1.00 Boorzuur

Zonder boorzuur.



Overigens wil ik hierbij leander bedanken die mij simpele maar toch zéér nuttige informatie heeft verschaft over vuurpijlen, dus bij deze! :blush:
Link to comment
Echt mooi hoor.
Ik denk dat als die break hoger was geweest van die 2e met die 2" shell erop dat het effect een beetje weg was, want zo zag hij er echt schitterend uit hoor. Ik denk dat jij het nog ver zult schoppen hoor. :lol:
@danny db deze was 87 gram hé die zou jouw motortje dus zeker niet kunnen hebben. (sorry maar ik vond het gewoon een schitterende pijl, :blush: dus voel je zeker niet aangevallen :) )


héhé zo snel voel ik me niet aangevallen hoor :) .
Nee, inderdaad mijn motertje zou 10 meter hoog komen of zo. Dus nu een grotere ID en hij heeft een prefecte pijl! En hij mag zeker 50 meter gaan zonder effect te verliezen.
Link to comment

Mooi gelukt hoor. Ik zie de filmpjes nu pas, zo te zien heb je een aardige prestatie uit je pijltjes kunnen persen! :blush:

Een mooie en simpele starcompositie die ik nog wel eens gebruik is 88/12 C8/Al(250#). Dit is een beetje een compromis tussen een aluminiumster en een koolstofster, met het beste van beiden. Het kost geen drol, en geeft altijd een mooie tail, met makkelijke ontsteking.

Link to comment
×
×
  • Create New...