Jump to content
PyroForum.nl

Meeting/BBQ


Leander

Recommended Posts

  • Replies 126
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Guest meatyke

Jaah zou handig zijn! Maar ik ben Belg en om naar Nederland of zo te komen! :)
Nou, ik kan ook een meeting houden met andere gasten onder ons...
Knallerdeknal en Berke Experiment wonen ong 30-40km van bij mij. :P
Maar een meeting met het "hele forum" zou wel leuk zijd idd.

Link to comment

Zo'n BBQ (of iets dergelijks) met de leden van dit forum lijkt mij ook leuk. We spreken er inderdaad al lang over dus het wordt tijd dat iemand eindelijk eens echt iets doet. :) Aangezien ik niet verwacht dat veel leden een verre trip naar Belgie willen maken lijkt het mij het best dat het ergens in Nederland zelf gebeurt.

Verder moet er op zo'n meeting niet TE veel volk komen maar dat kan de persoon die dit regelt zelf dan wel bepalen.

Gezien Bastie zijn ongeluk enkele weken geleden en de gebeurtenissen van afgelopen tijd weet ik niet in hoeverre dit realiseerbaar is maar aangezien Bastie het volgende een tijd (en stuk in dit topic) terug poste lijkt mij dat momenteel het enige praktisch haalbare.

Lijkt mij een tof idee idd!

Laat ik nou geheel toevallig in Utrecht wonen, met een tuin, en een afsteek plek op 10 minuten lopen max...

Mocht er dus nog wat van komen, pm maar, mss heb ik dus wel een geschikte plek.

EDIT: Ik heb het net aan mijn vader gevraagd, en die wil dit hele idee wel op sleeptouw nemen, eventueel zelfs met afsteken van kleine dingen.

Dus hoe zit dit nu Bastieboy? Of heeft iemand nog voorstellen of zin om dit te organiseren? Vrees niet hoor, je zal niet al het werk zelf moeten doen. :P
Link to comment

Het lijkt mij nog steeds geen slecht idee, bij mij is alleen moeilijk te realiseren omdat mijn moeder helemaal níks meer van pyro af wil weten, dus wss krijgen jullie als je komen stoelen naar je kop e.d. ...

Maar ik ben graag van de partij, en ik wil best helpen met het opzetten. :)

Link to comment
Guest meatyke

Stoelen zijn hard! (Heb ik ervaring mee!)

Maar goed, ik heb ook wel een grote tuin, afsteekplek ook dicht in de buurt!
Maar 't is België eh! En ik denk dat men ma het niet graag heeft dat er allemaal 15,16,17,... jarigen over de
vloer komen! :)

Link to comment

Mij lijkt wel dat we niet dadelijk met 20 man dingen moeten afsteken. Dat kan nogal voor problemen zorgen denk ik zo :) . Maar een BBQ, beetje lol maken en beetje impulsief feest van maken lijkt me wel leuk. Wel zorgen dat er geen mensen komen zeuren dan, dus ook geen knallen of zo :P . Wel zorgen dat we geen ''mollen'' op het feest krijgen. Dat zou minder zijn.

Link to comment

Gewoon zorgen dat je dan members uitnodigt die je zelf vertrouwt en die al hebben bewezen dat ze aan pyro doen. En dus alles regelen via MSN en niet teveel mensen erover vertellen he. Dan kan het niet fout gaan lijkt me :)

Link to comment

Nou dat ligt er maar een beetje aan hoe ze in die gemeente zijn en of ze wat te doen hebben. Toen ik geslaagd was voor middelbare school hadden we ook een paar vuurpijlen en toen waren er ook meteen een paar mensen boos. Die konden het zeker niet hebben dat andere mensen wel feest kunnen vieren. Maar toen hadden ze ook de politie gebeld en die stond een kwartier later ook daar. Ik zou het natuurlijk ook wel leuk vinden, maar ik wil ook geen zeik maken daar waar we dan zouden zitten. Zolang mensen ons niet te serieus nemen is het goed. Als ze echt last zouden hebben en de politie zou het echt gaan bekijken, dat zou ik dan niet willen. Ook zorgen dat we geen mensen erbij hebben die eigenlijk voor iemand anders werken. Je weet maar nooit.

Link to comment

Het is inderdaad zo dat er best alleen leden komen die we wat kennen, waarvan we ongeveer weten wie ze zijn en wat ze doen. En natuurlijk is er een beperking van het aantal mensen dat kan komen, maar dat kunnen we wel regelen als er echt iets te regelen valt. :P Nu eerst een plaats en datum zoeken.

Wat dat afsteken betreft, dat moet je dan ook nog maar zien. Zo'n meet gaat in mijn ogen vooral om het ontmoeten van personen die je eigenlijk nooit ziet en het uitwisselen van informatie. Van de devices zie je toch vaak genoeg filmpjes hier en op andere plaatsen, om daarvoor het risico dat er dingen gebeuren te verhogen vind ik nogal omslachtig. En daarbij komt dat drank en pyro meestal niet zo goed samengaan en ik verwacht niet dat een BBQ of meet kan geslaagd zijn zonder samen een goede pint te gaan drinken. :P;)

Maar langs de andere kant zijn we ook weer pyro's en is dit net hetgeen waarvoor we het doen. Dus als er toch een meet komt moeten er afspraken gemaakt worden dat er inderdaad niet overdreven wordt met het meebrengen van devices en het afsteken ervan want dat gebeurt toch. En dan kan het beter gecontroleerd gebeuren. :P

Maar first things first, is er iemand die plaats en toestemming heeft van eventuele ouders om in de zomer een groep jongelui te ontvangen? :)

Link to comment

Ik zou érg graag zo'n BBQ organiseren, maar de tuin hier is maar 5x6m met vooral planten, dus geen plek voor meer dan 5 mensen.. -__-*

Wat wél kan hier in de betuwe is langs de lek (rivier) gaan staan, met barbeque bier etc, en dan kun je nog zwemmen ook. Er zijn wel plekken waar bijna nooit echt veel mensen zijn, en er komen al helemaal geen wouten die zeiken over verstoring openbare orde oid, je zit namelijk tussen de weilanden. (Daarnaast heb ik er vaker met meerdere mensen geBBQt)

Als over een week alle toetsweekstress voorbij is wil ik hier best serieus naar kijken.
Voordeel is dat de betuwe ook vrij centraal ligt dus. :)

Link to comment

Ik ga het ook eens vragen aan mijn ouders, maar dat kan vandaag nog niet.
Ik zou dan ook denken aan een anti-mol beperking :) (cool woord) dat alleen members van min 3 maanden en 50 posts ofzo mogen komen, jah die getallen zijn nog maar een voorbeeld.Verder is mijn tuin groot genoeg en weet ik wel een afsteekplek waar wij naartoe kunnen gaan.
Ik ben wel een Belg uit West-Vlaanderen, en ik had ook al gedacht om op het einde van de vakantie eens af te spreken om naar het vuurwerkfestival in Oostende te gaan, als er iemand interesse heeft moet ie maar pm'en of hier posten.

Link to comment

Om ook maar eens een opmerking te maken: Centraal is imo een vrij relatief begrip, als je namelijk van bijvoorbeeld Utrecht als middelpunt uitgaat kan het best zijn dat 60% van de mensen die serieus willen komen in - ik noem maar wat - Zuid-Limburg wonen.. Ik weet bijvoorbeeld dat er minstens 4 members in de directe omgeving van Leiden wonen.

P.S: Voor de mensen die zich over 'mollen' aan het opwinden zijn; zolang je alleen praat, BBQ't of iets in die richting is er verder geen probleem lijkt me, tot een 15-jarige zich aan een biertje vergrijpt natuurlijk. :P Of was iemand van plan een paar ons Semtex mee te nemen? :) Overigens vind ik Stijntje's idee wel wat hebben; maar misschien - misschien ook niet natuurlijk - dat de exacte locatie nog eens overkeken moet worden? (Terugslaand op het bovenstaande)

Link to comment

Ik vind Mr. stijntjes suggestie prima.. Als hij bereid is dit te organiseren, wil ik hem daar best bij helpen. Er zijn vast andere vrijwilligers, laat het weten!

Ik denk dat we moeten beginnen met een datum. Misschien kan Mr. stijntje een aantal data prikken die hem het beste uitkomt, waarna wij zelf uit deze selectie kunnen kiezen. IMO: eerst datum, de rest komt later.. En NEE, het rijmt niet.... :)

Ik zou wel willen adviseren de data that matters (data, tijden, welke personen, (email)adressen ed) ed. niet openbaar te publiceren, en dit bijvoorbeeld via mIRC of email te regelen.

Puik idee?

Link to comment

Ik vind het ook een prima idee! Ik wil ook zeker van de partij zijn als er echt iets van komt. Mocht het bij Stijntje niet kunnen, dan heb ik hier (in het land van Maas en Waal om vaag te blijven) misschien nog wel een soortgelijk alternatief... De Waal heeft namelijk mooie stranden. Mocht het idee van Stijntje niet door kunnen gaan, dan ben ik eventueel wel bereid iets te doen.

Link to comment

Ik zou graag komen, ik zou wel moeten kijken voor vervoer, maar het lijkt me een geweldig idee. Vooral ook de locatie waar Stijn mee kwam, dat lijkt me wel wat zo bij een rivier.

@Poll idee: Het lijkt me beter als iedereen gewoon post want iedereen kan stemmen op een poll, ook mensen die niet lid zijn.

Link to comment

Het poll idee lijkt mij niet zo geweldig omdat het idd anoniem is, en we dus niet kunnen zien of jaffe niet kan op 13 juli of dat prophet niet kan, wat toch een verschil maakt lijkt me... en natuurlijk de blauwe mannetjes,,]

Verder, mr.Stijntje, als je hulp nodig hebt met de organisatie, PM maar.

grtz

Link to comment

Mijn tuin is beschikbaar in principe...

Alleen dan moet het wel via station hoorn gaan, en ik weet niet of iedereen zin heeft om de trein naar hoorn te pakken.

@mr.stijntje, zolang er niet van die apen rondlopen zoals bij jou in de supermarkt vind ik het best...

Edit*:Wtf maakt het uit als de politie weet dat wij ergens gaan bbq-en ?

Link to comment
Edit*:Wtf maakt het uit als de politie weet dat wij ergens gaan bbq-en ?


Hierover mag van mij ook iedereen van mij meebeslissen. Ik zelf blijf liever wat meer in de anonimiteit, als men je op kan pakken voor het bezit van wat KNO3 en zoutzuur, zal BBQ'en ook wel als gevaarlijke activiteit beschouwt worden. Maargoed, beslissen jullie maar. Anders neem ik gewoon mn ID-kaart niet mee, kunnen ze me ook niks maken...
Link to comment
Edit*:Wtf maakt het uit als de politie weet dat wij ergens gaan bbq-en ?


Ik snap dit dus ook niet. Het lijkt mij zo dat de politie allang weet waar een hele hoop mensen wonen, dat hebben ze waarschijnlijk wel ergens genoteerd ofzo. Maar dat betekend nog niet dat ze gelijk bij iedereen op willen pakken. Waarschijnlijk hebben ze gewoon ergens en grens getrokken, en als je daar overheen gaat dan heb je een probleem. En anders zal het wel gewoon gedoogd worden. Dus laten we ons hierbij geen zorgen maken over politie, die kunnen je echt niet daar op komen pakken, op grond van niks. Als ze je al willen pakken dan komen ze langs en kijken ze even wat er allemaal thuis bij je ligt.
Link to comment
Anders neem ik gewoon mn ID-kaart niet mee, kunnen ze me ook niks maken...

Maar dan kunnen ze je wel meenemen als je niks zegt... Maraja, als he helemaal niks zegt, laten ze je na een dag ofzo weer vrij. Heerlijk wetsysteem hebben we hier in Nederland :P

@Keesthemad: Hoorn in Hoord Holland, Hoorn in Friesland, Hoorn in Gelderland? Ik heb er in elk geval geen probleem mee om met de trein ergens heen te komen. Ik wil wel eens een echte pyro meeting meemaken :) Ik hoop dat het wat leuker is als de dochterdag meeting van Startpagina.nl :P
Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...