Jump to content
PyroForum.nl

Meeting/BBQ


Leander

Recommended Posts

Nee, de BBQ is al afgeblazen. Want KeesTheMad had zoiets van, als er maar zo weinig mensen komen is het de moeite niet waard om zo ver met de trein te komen. En van Julicher wist ik nog niet of hij al van z'n ouders mocht komen. Dus toen had het al vrij weinig zin meer om het door te laten gaan.

Link to comment
  • Replies 126
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 1 month later...
Guest meatyke

Eumnn, leuk zal ik zeggen! :)

Dat ik mee ga is nog niet zeker hé! Waarschijnlijk mag ik niet, maar ik zal eens een lief kijken naar mijn ouders, de afwas doen, en kuisen. Dan mag het misschien! :P

Link to comment
Ga je met Rico naar de vuurwerkwedstrijd in duinbergen ? Ik zou maar oppassen.


Ten eerste. Hij zei waarschijnlijk.
En ten tweede. Ik vind dit zeer ongepast...
Als het ''daar'' over gaat, ik had al vaak gezegt dat het voor mij klaar en afgesloten is, ik hoef er niks meer over te horen.


@ Chembro : Ik ga waarschijnlijk wel mee, maar denk toch dat het leuker is als er nog een paar mee gaan. Want hoe meer zielen hoe meer vreugd :P
Link to comment

Helemaal naar België is te ver voor mij. Had wel graag meegegaan. Btw, zaterdagavond is er een vuurwerkshow in Noordwijk. (ik weet niet of het wat is) Misschien een idee om heen te gaan voor de pyrofanaten die daar in de buurt wonen? Ik hoop iig wel te gaan

Link to comment
Treinstation Hoorn, vanaf daar wordt er vervoer geregeld of eventueel bus.


En waar in noord holland ? , Zou ik best willen weten want het verschild nogal in prijs of ik gebracht word of met de trein ga :P
Ik zie het wel zitten een BBQ , mag je dan ook iets meenemen van wat je gemaakt hebt , of is het puur lekker chillen los van pyro?

Grtz , Eric
Link to comment

@bomenknuffelaar, vanaf hoorn is het enkel 2 of 3 strippen tot het dichtstbijzijnde busstation, dat is dan nog wel een luttele 2km van mijn residentie maar vervoer van daar naar hier is geen probleem.

@bomenknuffelaar2, het meebrengen van een fiets in de trein is toegestaan buiten spitsuren, hiervoor dient wel een dagelijkse aanmaning van 6 euro te zijn voldaan, te voldoen bij de kaartjesautomaat. Vouwfietsen vallen buiten deze regelgeving.

Aanmeldingen voor dit evenement dienen bij mij te worden ingedient en door mij te worden goedgekeurd. Ik ben geen flauw persoon dus mits ik je vertrouw ben je gewoon uitgenodigd. Paranoia ben ik ook niet dus dat zit wel goed.

In eerste instantie is het bedoeld om elkaar te ontmoeten en dus te "Chillen", maar in overleg mag er vuurwerk meegenomen worden, enige regel is dat er niet te veel geknald mag worden, mocht iemand een lawinepijl mee nemen dan is dit oké maar het aantal knallen moet op 2 handen, te tellen zijn. Dus indien je iets mee wilt nemen dit vantevoren melden. Dan zal ik het in orde maken met de "buurtbewoners", straat met 20 huizen, ik woon in het midden en verder is er weiland, dus icm overleg komt dat goed.

Groeten, Jeroen.

Link to comment

Heb je gezegd dat je de bus tot ***** wilde nemen of ben je gewoon ingestapt en heb je betaald tot Den Helder? Want de bus die voor mijn huis stopt kost 5 strippen en duurt ongeveer 40 minuten, terwijl de bus tot het busstation maar 10 minuten duurt...

@Tyneman, uit het andere topic blijkt dat je toch niet zo evil bent, kom je ook?

Link to comment

Even een topic bump omdat ik genoeg mensen wil op de bbq en om even het volgende uit te leggen.

Het wordt dus een gezellige bijeenkomst waar het een en ander aan vuurwerk mee naar toegebracht mag worden, dit moet echter wel op ongeveer 20 minuten lopen worden afgestoken maar een gezellig eindje lopen zal niemand erg vinden denk ik.

Het feest gaat door indien het weer goed genoeg is om buiten een bbq te houden en er minimaal 6 aanwezigen zijn.

Voor vlees/drinken/en andere versnaperingen zal gezorgd worden, dit geheel wordt gesplit tussen alle aanwezigen maar reken op ongeveer 5-10E per persoon, afhangend van het aantal mensen dat komt.

Iedereen die komt wordt verzocht naar station hoorn te gaan en daar de bus richting den Helder te pakken en hier na het eerste station uit te stappen, busnummer krijg je via pm als het zo ver is. Deze bus gaat een keer per uur om xx:45.

De bbq zal ergens in de middag beginnen rond een uur of 2, en zal de volgende dag rond dat uur eindigen, dan kunnen alle genodigden zich retourneren naar huis, het is natuurlijk ook mogelijk om op de avond van de bbq zelf naar huis te gaan maar het hoeft niet, er is hier genoeg ruimte voor iedereen om te blijven slapen indien iedereen zijn eigen troep daar voor mee neemt.

Aantal vrijwillige aanmeldingen.: 3
Aantal verplichte gasten...........: 2
Minimumaantal........................: 6
Totaal tot nu............................: 5

Ik hoop dat er nog meer mensen willen komen, PM me daar maar even voor.

Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...