Jump to content
PyroForum.nl

Geaardheid


Nitroglycerin

Seksuele geaardheid  

82 members have voted

  1. 1. Wat is jou seksuele geaardheid?

    • Hetroseksueel
      81
    • Homoseksueel
      1
    • Bi-seksueel
      0


Recommended Posts

Laat ik nog eens een nutteloos, maar wel leuk om te weten topic openen. Ik hoor steeds vaker dat er steeds meer homoseksuele mannen en vrouwen in NL komen. En de verhoudingen worden ook steeds "gekker", eerst was het 1:100, daarna 1:50, 1:30 en laatst hoorde ik zelfs dat 1:8 ( :P ) wel eens homoseksuele gevoelens heeft. Nou wil ik het wel eens weten...Want ik geloof er allemaal geen barst meer van. :(

Daarom deze poll

De poll is anoniem, so feel free. (of Gamekeeper moet de uitslagen kunnen zien per member). Je hoeft natuurlijk niet te posten, stemmen is genoeg, hoewel je wel mag posten.

Ik kan jullie allemaal melden dat ik hetroseksueel geaard ben... ;) En ik heb ook eigenlijk nooit andere gevoelens gehad.

Link to comment

I like the girls a lot ;) , ik heb wel een vriend die is homo, ik zie hem niet meer zo vaak, maar dat schaadt niet hoe je gewoon met elkaar omgaat..

P.S:Hoe kom je op dit topic :(

En nog een P.S: als ik een meisje was, zou ik op meisjes vallen :P

Lttrrzz

Link to comment

@ Pepcore:
Een maat van mij is soms nogal homofobisch, en die heeft het nog wel eens over die verhoudingen. "Laatst las ik al dat 1 op de 20 homo is", zulk soort dingen etc. . Verder weet ik niet watvoor reden het heeft. Het kwam gewoon in me op tijdens dat ik met mijn chloraat voeding aan het kloten was waar ik geen kut mee op schiet omdat ik niet exact weet wat ik moet doen.

Maar inderdaad, verschil in geaardheid moet de omgang tussen mensen niet schaden. :(

Link to comment

Ik ben zelf 100% hetero, kan me niet voorstellen wat mensen aantrekt in hetzelfde geslacht, hoewel je wel waarschijnlijk elkaar beter snapt. :P Ik moet het niet wagen om aan m'n vriendin te vragen of ze zin heeft om ff een dagje te Xboxen ("maar ik wilde vandaag gaan shoppen... :( ").

Naja, ik weet iig van 1 iemand hier op het board dat hij af en toe lichtelijke gevoelens richting de andere kant heeft, en nee, ik ga niet zeggen wie.... Find out yourself. ;)

Een flauw raadseltje dan maar: Wat is het verschil tussen een Duitser en een homo?

Link to comment

Harstikke hetro. Voor de rest denk ik dat er niet zo heel veel mensen die niet hetro zijn hier stemmen. Eigenlijk omdat het al een kleinere groep is en sommige het niet graag openbaar maken. Hoewel ik wel iemand weet op het forum die homo is, maar dat ga ik natuurlijk niet voor hem vertellen. Voor de rest geen problemen met homo/lesbo/bi. Geen homo's/lesbo's/bi in directe omgeving (voor zover ik weet, zit net op nieuwe school).

Link to comment
(...) toen hij bekende homo te zijn was de vriendschap snel voorbij.
Ik voel me niet op me gemak met een homo om me heen.
Sorry hoor, maar dat vind ik dus echt nergens op slaan!
Toen hij het niet verteld had, maar het dus al wel was, had je er geen problemen mee?! :P
Doet me een beetje denken aan "den Lonsdale jeugd": persoonlijkheid, gedrag enz. boeit niet; 't gaat erom dat ze 't zijn... :(

Anyway: hier geen 'ervaring' met homo's, maar ik zal "ze" er niet anders om behandelen oid

(maar hier ook hetero ;))
Link to comment
Sorry hoor, maar dat vind ik dus echt nergens op slaan!
Toen hij het niet verteld had, maar het dus al wel was, had je er geen problemen mee?! :(
Doet me een beetje denken aan "den Lonsdale jeugd": persoonlijkheid, gedrag enz. boeit niet; 't gaat erom dat ze 't zijn...

Kijk dat is jou mening, niks meer niks minder.
En dat hij homo was voordat hij het erkende was wel te merken, maar toen hij het eenmaal erkende was dat voormij toch echt wel de druppel!

Ow, en Lonsdale, prachtig merk overigens!
Ik draag het niet, maar dat logo bevalt me wel.

Ow, en wie is de homo?? (nieuw spel van Talpa? :P)
Link to comment
En dat hij homo was voordat hij het erkende was wel te merken
Ik kan natuurlijk verder niets over diegene zeggen, maar je hebt er idd wel 'rare types' tussen zitten...
over-over-overdreven loopje, enz.
... wie is de homo?? (nieuw spel van Talpa? :P)
WHahaaaaa, na het kijken van Wie Is De Mol: ROFLMAO ;)


10 kandidaten; 1 homo
Elke 2 dagen is er een test over de identiteit van de homo. Degene die deze test het slechtst maakt, moet onmiddellijk naar huis. Er is uiteindelijk maar 1 iemand die het geld wint. Degene die het antwoord weet op de vraag Wie is de Homo?
:P

EDIT: De kandidaten strijden natuurlijk om de pot :P


EN NU TERUG ON-TOPIC!!! :( ;)
Link to comment

Zo ver dat ik weet ben ik hetro. Ik heb niks tegen homo of lesbi. Ik vind ze zeer gezellig om mee uit te gaan. Ik heb een vriend die bijna al zijn vrienden verloren omdat hij uit de kast kwam. Ik vond het eigenlijk best knap dat hij er voor uit drufde te komen.

Link to comment

Zelf ken ik ook een aantal homo's, van gezicht dan eingelijk. Ik erger me er niet echt aan alleen soms krijg ik er wel eens rillingen over me rug van als ik mijn buurjongen met zijn vriend hand in hand zie lopen en dat ze elkaar dan een tongzoen geven. Anyway ik ben zelf dus geen gay, heb overigens niks tegen ze hoor want ik kijk graag naar bijv. Gerard Jolin en Gordon, heerlijke humor die 2 nichten.

Link to comment

Ook hetero hier. En al bijna een jaar een vriendin.

Tijdje terug vertelde mijn beste vriend me dat hij bi is, en ik heb hem hartelijk gefeliciteerd dat hij daarvoor uit durfde te komen, en gedraag me nu gewoon hetzelfde tegen hem als voor hij het vertelde. (Afgezien van lullige grapjes natuurlijk. ;)) Gewoon een hartstikke aardige gast is dat, en dat blijft hij ook.

Ik ken ook een paar échte nichten, (uit de musicalwereld, mijn pa heeft een jaar in jesus christ superstar gezeten) en nou moet ik zeggen dat dat ook weer een beetje ver gaat. Daar zitten echt een stelletje rashomo's tussen. Enige reden dat ik backstage kwam was omdat een vriendin van me Jamai Loman's handtekening wou hebben, en de kantine backstage gratis was. :rolleyes: (Jummie, driehoekbroodje met zalmsalade :mellow: )

Eigenlijk zou ik niemand moeten verafschuwen om hoe hij is, maar als ik 2 jongens zie zoenen krijg ik wél rillingen hoor. Kan ik niets aan doen.

Link to comment

Dat heb ik idd ook, dan krijg ik ook de rillingen... ook nu ik het schrijf. Daar kan ik ook niets aan doen...hoewel ik 2 zoenende (knappe) lesbische meisjes wel weer kan aanzien :rolleyes: .

Het is mij ook we zo ongeveer duidelijk welke verhouding ongeveer klopt. Ik denk een verhouding van zo'n 1:30 a 1:35. Nog bedankt voor het voten you all :mellow: .

Link to comment
  • 1 month later...

Ik ben hetero, echter een aantal van mijn goede vrienden zijn bi, zegmaar een stuk of 2... Nou weet ik dat het mij niet zo trekt, ik heb een keer met een van hen gezoend, en daarna vond ik het toch niets, was opzich wel een grappige ervaring en ik zie ook niet watvoor problemen je er mee zou kunnen hebben.

Verder moeten het inderdaad geen nichten worden, daar ga ik ook niet mee om...

Link to comment
  • 1 month later...

110% hetero

Ik heb ook niks tegen homo's, zolang ze zich maar niet al te overdreven gedragen.
Ik kan er idd ook niet tegen als ik 2 flikkers zie zoenen, gelukkig nog niet gebeurd. 2 lesbies daarentegen vind ik ook niet erg :) .

Nouja, ongeveer dezelfde menningen als jullie.

Maar Joling/Gordon kan ik echt NIET tegen, die vreselijke nichten.

Link to comment
×
×
  • Create New...