Jump to content
PyroForum.nl

Show je desktop


pyro-maniac

Recommended Posts

Slim, nu weet iedereen die het forum volgt precies hoe je heet... Het ziet eruit alsof jij het Portable Apps theme hebt geïnstalleerd, en anders lijkt het er in ieder geval op.

Mijn desktop:

Dit is het KDE desktop, met het Crystal theme en vista knoppen op de vensters.

Link to comment
  • Replies 126
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Met alleen een neus komen ze niet ver hoor bovendien hebben ze vaak hele camera beelden en dan weten ze zelfs nog niet wie het is.
Dus dan komen ze in zo'n opsporings programma en dan kan je bellen als je die persoon kent als je begrijpt wat ik bedoel. Dat zullen
ze trouwens ook niet snel doen zekker niet voor een reden als pyromaan ofzo.

Link to comment
LOL! Heeft jou vista niet die functie dat vensters van hetzelfde programma in één hokje op je taakbalk komen? :P
Dat kun je uitzetten, en dat vind ik persoonlijk sneller en handiger. Ik heb sowiezo mijn taakbalk rechts en verticaal, en hij verdwijnt als de muis er niet op staat. Zo benut je je scherm tenminste optimaal, en ik kan 20 vensters openen zonder dat de dingen opeengepropt komen te staan. Ik denk trouwens dat het gewoon een Vista skin is, maar dat kun je niet zomaar even zien (in de zin van: wie wil er nou Vista op z'n pc...).
Link to comment
Guest meatyke

Ik heb vista en ik vind het echt kut! Sommige spelletjes werken niet meer enz.
Pff echt rommel. Ik heb zin om het eraf te smijten. Ik raad eigenlijk af om vista te kopen hoor!
Tenzij je er heeeeeel goed mee kunt werken.

Maar goed, mijn desktop bestaat uit een vissen achtergrond. :P

Link to comment

Rechter muisklik op een leeg stukje van je taakbalk, eigenschappen, vinkje bij groeperen van zelfde soort vensters aanklikken. Dat was tenminste zo bij XP, maar Vista zal wel ongeveer het zelfde werken.

Voor het verplaatsen van je taakbalk, klik je met rechts op een lege plek op je taakbalk, en zorgt dat er geen vinkje staat bij 'Taakbalk Vergrendelen'. Dan zet je je muis op de taakbalk, houdt de linker muisknop ingedrukt en sleept hem naar de gewenste rand van jet scherm. Daar laat je je muisknop weer los. Nu zet je je muispijltje op de binnenste rand van de taakbalk, zodat het pijltje veranderd in een pijltje voor horizontaal resizen. Sleep nu de rand tot de gewenste dikte. Daarna stel je bij de eigenschappen in, dat de taakbalk automatisch verbergt. De taakbalk komt dan pas tevoorschijn als de muisaanwijzer de rand van het scherm waar de taakbalk zit aanraakt.
Als je de taakbalk nu aan de linker- of rechterrand van je scherm hebt gedumpt, komen je programma's automatisch boven elkaar te staan, en kun je dat groeperen eigenlijk ook meteen weer uitzetten. Maar dit was ook weer voor WinXP, al verwacht ik dat ook dit ongeveer hetzelfde zal werken.

Link to comment
  • 2 months later...
  • 4 weeks later...

Ik heb ook nog geen vista, wil het wel snel anders heb ik geen DirectX-10 >,<
En ik hou er ook wel van om m'n taakbalk bovenin te stoppen. :rolleyes:



Ik hou erwel van als ik niets te doen heb, lekker te gaan fotoshoppen.
Ik ben geen expert, maar m'n wallpaper vindt ik toch wel zeer aardig. :)
Ow en -.B.- .. wat vind jij nou van Crysis, ik vind het wel heel erg mooi, maar verschrikkelijk eentonig en saai. =S

PS: Wie vindt als eerste de fout op m'n desktop? =D

Edited by Duvel
Link to comment

Mijn taakbalk zit ook bovenin...

En dat andere plaatje is momenteel mijn achtergrond, nu vind ik het niet zo'n slim idee om mijn achtergrond te plaatsen want ik gebruik mappen als memo's en daar staan wat adressen in. Dus vandaar, een silhouet shot van mezelf kan ik echter niet wakker van liggen, die heeft er eerder gestaan.

Edited by Keesthemad
Link to comment

Sta je daar nou met een AK-47 kees? Zie er iig dope uit. :o

En wat ik van Crysis vind, tja het is inderdaad een beetje eentonig. Op het begin is het allemaal heel vet met die functies van je pak enzo maar ik heb het idee dat je dat later helemaal niet meer gaat toepassen. Ik gebruikte het in het begin ook nog wel maar later stond hij constant op speed, omdat dit lekker doorloopt. :rolleyes:
Anyway, is er niet een game topic ofzo? Ik heb een best grappig vuurwerk spel gevonden. :)

-B.

Edited by -.B.-
Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...