Jump to content
PyroForum.nl

ChemiXtry Forums

gamekeeper

Recommended Posts

Posted

Um ja als echt niks meer werk dan maar nieuw account aanmaken om te kijken of het misschien aan je account ligt. Heb je niet toevallig ergens een warnig gekregen of zo?

• Replies 52
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted

Nee, ik weet zeker dat ik geen ban heb gekregen, dan zou ik een mail gehad moeten hebben. Ik heb trouwens ook niets k3wls gepost oid.
Misschien gewoon een bug, heb ik ook weleens gehad met invisionfree.com sites.

Guest Ericz
Posted

Pffff,

En ik kan niet eens posten ! Heel raar . Kan iemand misschien voor mij een PM sturen naar een van de admin's van Chemixtry a.u.b ???
Zou ik zeer op prijs stellen !

Grtz , Eric

• 8 months later...
Posted

Hallo mensen,

Ik kijk, zoals meerdere van jullie, vrij vaak op chemixtry. Alleen heb ik de afgelopen dagen als ik de site bezoek een foutmelding. Internal error geloof ik. Ligt het aan mij, of zijn ze offline?

gr. sven

Posted (edited)

Volgens mij ligt ChemiXtry al een week plat.

Ik had de webmaster ook al gemaild, maar die mail kan niet verstuurd worden omdat de server dood is. Nu maar hopen dat ze een goede back-up hebben.

Wat ik afleid uit de errorpage is dat de server wel benaderbaar is, maar er een aantal bestanden niet aanroepbaar zijn. De server reageert namelijk wel op een ping, met een gemiddelde van 153,780 ms uit 8 pings.

@Kees: Nee, meer een beetje uit de hand gelopen hobby (nog een). Ik bouw ook websites, dus dan weet je wel hoe dit soort dingen werken :P . Over een maand of zo staat de mijne hopelijk online.

Edited by miech
Posted

Droog, dat het logo het wel doet. En wtf is een ping, ik snap echt geen zak van al die naampjes, toch maar een keer in gaan verdiepen.

Posted

Ik heb het af en toe weleens nodig voor school enzo. En ja, drang naar kennis :P, ik heb namelijk nog lang niet alle topics gelezen.

Posted (edited)

De servers van Google zijn betrouwbaarder dan die van Chemixtry...
(:P:D:D)
...dus gewoon een extra site:chemixtry.be bij je zoekopdracht en de cache van Google helpt je uit de brand.

>: Voorbeeld

Edited by morpheus
  • 2 weeks later...
  • Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.

• Create New...