Jump to content
PyroForum.nl

Filmpjes

domino

Recommended Posts

Posted

@Morpheus: Dat is een vette docu, ik heb hem net gezien op discovery! Mijn broer, wat vrienden en ik hadden het dus al meer als een week gepland om hem te gaan kijken. Zelfs de manager van mijn werk (een vrouw) zou gaan kijken. :P

Posted

Hmm, die technoviking heeft wel een wat langere vlecht in z'n sik dan ik (maar ik heb er lekker twee :P ). Nog even sparen voor mij dus. Die eerste vind ik eigenlijk niet zo grappig...

Posted

Nee, ik vind inderdaad ook dat ze in Amerika geboortebeperking moeten hebben om de hoeveelheid te verminderen van dit soort schepsels. En de vernietigingskampen weer openen om ze te laten verdwijnen, dan geloven die Amerikenen ook een keer in de holacaust.

EDIT:Chill eigenteelt...

Posted

Hehehhe, wie niet :P , eigenteelt roeleert :(, tenminste mijne wel.

Posted

*beetje offtopic*

Ja eigenteelt is echt veeeel leuker, vooral om dat je er een tijd voor gewerkt heb en dan kan je het eindelijk zelf testen.

EN NU WEER ON-TOPIC! T.

Posted

Wat een doodzonde van je lading, dat was een kratertje van niks! Als hij het wat dieper had geplaatst, of getamped, had je krater die minstends 10x zo groot was kunnen kunnen krijgen. :P

Dan kon je zwemmen...:(

Guest polokeeper
Posted

Dat is wel enorm vet.
Alleen lijkt me zo raar dat je dan vet lang mee bezig bent met alles voorbereiden.
En dat het dan zomaar weer over is.
Maar was toch best wel mooi.

Polokeeper

Posted

(...) gram hexamine (...) hexamine (...) el hexamine

Verder ga ik niet (met kijken) omdat ik de stem van die gast te vaag vind.
Hij lijkt wel onder invloed van het een en ander... :P

Maar, WHAHAAA, dat liedje op 't eind! Doet me denken aan "Spel Zonder Grenzen", met jack van Gelder :(

EDIT:
Volgens mij ook nog een "aceton" gespot op 3:44

Posted

:( Die gast maakt hier gewoon effe een 3 dubbele mortale en overleeft het?????

Z'n jas vliegt bijna over z'n hoofd door de middelpuntvliegende kracht :P

check die automobilist die gaat blijkbaar eerst even de bandenspanning controleren van z'n rechterachterband, Dan even kijken hoe ook alweer de binnenkant van z'n auto eruit ziet voordat hij snapt dat er iemand ligt te creperen. :P

• Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.

• Create New...