Jump to content
PyroForum.nl

dr. Bunhead's tweede rookbom


Recommended Posts

wat een naam, giand bomba :?
Onze 3 kilo moet maar eens snel online, dat was teminsten een echten rookbom :twisted:

Maar verder leuk rookpluimpje maar doe iets aan die camera :?


bamibal, zo zou jij het ook noemen als je zo jong bent, en dat geplof :? , best wel irritant.
En je hoeft niet te doen alsof hij zo'n kleine rookbom heeft, doe ik toch ook niet bij jou, whahaha maar 3 kilo, oeps doe ik het toch :roll:

En gooi je filmpje online, ik wil hem zien, alle rookbommmen boven de 2.5 kilo zijn boeiend :P
Link to comment

1. Ik kan er nix aan doen dat de kwaliteid zo waardeloos is, m'n vriend wel.
2. Hij heette giand bomba omdat een kind in de klas (Tom) z'n msn 'Giant Tomba' is. zo kwamen we op het idee! :P
3. de kwaliteit van het bandje is slecht, niet van de camara.
4. de volgende rookbom (Giand Bomba Mk3 :P ) wordt gemaakt met 2.2 kg KAS en 1.6 kg suiker :twisted: .

Link to comment
  • 3 months later...
  • 1 month later...

Hoi ik had ook ooit eens een rookbom gemaakt: Klik! het eerste deel was van een lapje met een sterretje...
De rookbom was niet echt goed, want hij was volgens mij nog lang niet droog... maarja, ik vond hem wel leuk als eerste rookbom.

Jurrrrr

PS: Ik weet dat het Topic-dump (ofzo) is, maar om hiervoor nou een nieuw topic te maken = overbodig!

Link to comment

Dit is inderdaad een topic-bump. Een nieuw topic is inderdaad ook overbodig en had ook fout geweest. Maar als je de regels had gelezen dan had je geweten dat we liever geen filmpjes meer willen over rookbommen etc. omdat dat al tot vervelens toe is langsgekomen, laat liever wat andere pyrotechnische dingen zien.

-closed + warned

Link to comment
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...