Jump to content
PyroForum.nl

Kas Suiker Rookbommetje


Haig

Recommended Posts

Even aan de moderators, ik ben niet goed in het netjes schrijven van de Nederlandse taal dus ban me niet na een paar typfouten he. Ik zit al genoeg op school denk ik..

We bannen niemand na een paar typfouten, er worden ook niet direct warnings uitgedeeld om die reden. Iedereen maakt af en toe wel eens een paar fouten. Maar als je herhaaldelijk heel je posts gewoon vol spellingsfouten zet, nooit hoofdletters of leestekens gebruikt (of zeer zelden), dan heb je die warning snel te pakken. Het is immers toch niet zo moeilijk om na het typen je post even na te lezen en te verbeteren. Er zijn er genoeg met dyslectie (o.i.d.) die geen enkele fout maken in hun post, kwestie van een beetje moeite te doen. :( - Prophet.

Link to comment
  • 1 month later...

Voor een éénrols rookbom moet ik zeggen dat het er erg netjes uitzag, ga zo door! Wél kun je wat aan je duurzaamheid verbeteren: Uit 400 gram mix haal ikzelf met gemak 3 rollen, mischien een tip voor de volgende keer. :mellow:

Pjee

Link to comment
  • 4 weeks later...
Guest meatyke

Mooi rookbommetje, zo zag mijn eerste rrokbom er ook uit.
En maar 1 rolletje amai.

Probeer de volgende keer mss eens een grotere rookbom en een beetje stiller op de achtergrond zijn ;)


Greetz

Meatyke

Link to comment
×
×
  • Create New...