Jump to content
PyroForum.nl

The Blackbox (KAS-Suiker rookbom)


^Punk_Demon^

Recommended Posts

Guest Richard

Misschien dat het jullie nog niet is opgevallen, maar de forumregels zijn veranderd. Voortaan worden er nette en juiste reply's gepost. Wordt hier niet aan voldaan dan zijn wij genoodzaakt maatregelen te nemen. De bovenstaande post's lijken nergens op (qua spelling en inhoud). Complimenten geven doe je maar via de PM. Als je toch een compliment geeft op het forum zelf, zorg er dan voor dan er ook nog iets nuttigs in je post staat voor anderen.

Edit: mij is altijd aangeleerd dat het kwa is en niet qua, maar volgens Microsoft Word heb je gelijk Morpheus. Wat je nu doet is mierenneuken. Kijk eens naar je eigen post's. Geen één klopt er van!

Ten slotte schrijf je een afkorting met punten er tussen. Dus dan kom je uit op: "i.p.v.".

Link to comment

Ik heb er al een paar PM´s gekregen van nick. Is het de bedoeling dat we ook met hoofdletters gaan werken? Dat jullie willen dat we onze posts aanpassen kan ik soms begrijpen, maar ik vraag me af of we ook met hoofd letters moeten gaan werken. Het verduidelijkt namelijk niks. Ik doe het hier nu wel, voor het geval dat.
groetjes

Link to comment

Heel klein waarschijnlijk overbodig idee, kunnen we niet gewoon 1 stuk van het forum zo maken dat je niet zo heel erg op je spelling hoeft te letten, gewoon voor de wat luiere mensen onder ons. Want zoals ergens anders door iemand ook al werd gezegt, je weet wat er staat, en je bent niet verplicht om het te lezen.

Link to comment
Guest Richard
Heel klein waarschijnlijk overbodig idee, kunnen we niet gewoon 1 stuk van het forum zo maken dat je niet zo heel erg op je spelling hoeft te letten, gewoon voor de wat luiere mensen onder ons. Want zoals ergens anders door iemand ook al werd gezegt, je weet wat er staat, en je bent niet verplicht om het te lezen.


Dit is niet de juiste manier van doen en/of denken. Het is niet de bedoeling dat het allemaal van die paupertopics worden. Gamekeeper heeft er moeite voor gedaan om dit forum op te starten. Als hij die moeite niet had gedaan konden jullie niet eens posten. Dus jullie verzorgen je post's netjes of je post niet! Heel simpel!
Link to comment


wat bedoel je met tegensteken ?

Oh ja, ik ga trouwens voor de 11 kilo, weet niet of het gaat lukken, maar je moet jezelf altijd een doel stellen.


Dat het begint te vervelen, altijd maar kijken naar dezelfde witte rook, er zijn interessantere dingen te doen met dingen die ook voor de hand liggen.
Link to comment
×
×
  • Create New...