Jump to content
PyroForum.nl

Zomervakantie 2006


Wat gaan jullie doen in de vakantie?  

44 members have voted

  1. 1.

    • Op vakantie naar de zon
      9
    • Lekker thuis aan pyro doen
      10
    • Op vakantie in het binnenland
      2
    • Lekker thuis aan pyro doen en Op vakantie
      23


Recommended Posts

Ik weet dat het nog lang geen zomervakantie is, maar ik was toch nieuwschierig wat jullie van plan waren in de vakantie te gaan doen.

Ik ga eerst een week naar Kroatie (daat woont m'n vader),
daarna gaan we 2weken naar Italie,in Toscane, de eerste week dingen bekijken (o.a. Pisa, Maranello) en de 2e week gaan we aan de kust lekker zwemmen enzo.
Voor de rest blijf ik lekker thuis werken aan de DVD.
Ik heb een extra lange vakantie, omdat ik naar het VO ga.
In de vakantie ben ik ook jarig, ik wordt 12.
Wat gaan jullie doen?

Link to comment

Ik ga 2 week naar Kenia...waaronder 3 dagen met de een locale stam leven. De rest weet ik nog niet at ik ga doen, het lijkt me wel vet om 5 dagen of een week alleen met een machete in het wild te overleven, alleen mag dat niet vanwege de gevaren voor anderen(en natuurmonumenten). Ik ga zeker veel pyro e.d doen in de vakantie.

Link to comment

Ik weet nog niet precies , ik denk dat ik thuis blijf en met wat vrienden wat ga zwemmen enzo. Misschien gaan we nog een week naar Tsjechië(waar we met carnaval altijd op winterstop gaan).
Kan er geen optie bij de poll: 'ik blijf thuis' ?

Link to comment

Ik weet nog niet of ik op vakantie ga, maar sowiso logeren bij mijn neef ed.. dus dat vat ik ook onder vakantie

verder ga ik natuurlijk veel aan pyro doen, en veel drummen, aangezien mijn buren niet thuis zijn om te klagen :lol: :lol:

en natuurlijk gewoon enorm veel lol maken en uitrusten van het drukke schooljaar.

Mzzls
Stijn

Link to comment
Ik ga denk ik een rondje door nederland maken.
Bij jullie allemaal een kadotje in d tuin leggen :lol:

Niet schrikken dus van de zomer!
Gr33tZ

Oo ik heb geen tuin, maar toch gezellig ik zorg wel dat er wat te drinken (bier) koud staat.
ps. pas op de hond 2x :lol:

Maar deze vakantie word pyro, pyro, pyro en misschien nog wat pyro.

Groet Sickman
Link to comment

Vanwege eindexamens heb ik dit jaar toch aardig wat vakantie. Ik hoop wat meer tijd te kunnen besteden aan hobby's waar ik afgelopen jaar niet zoveel aan toe ben gekomen. Ik probeer het fantasy-tekenen alweer een beetje op te pakken en ook met me warhammer ben ik weer aan de slag gegaan, ik hoop in de vakantie toch een aardig leger in elkaar te kunnen zetten en wat spelletjes te spelen.
Verder wil ik met me chemie-hobby ook de nodige 'vorderingen' maken, ik hoop tools af te krijgen en wat leuke syntheses te doen. Ik hoop onder andere wat geur-esters te kunnen maken in de vakantie.
Met me vriendin (en haar ouders) ga ik 2 weken naar Portugal, lekker in de zon liggen. Daarna gaan we nog (met mijn ouders) nog 2 weken naar Frankrijk. Nog meer in de zon liggen (en zwemmen in het zwembad 8) )

Link to comment
@Ananas, ook fantasy-fan?


Niet zo fanatiek, maar in een LARP zal je me nooit zien, geef mij maar een RPG-tje :D.
Een van mijn bezigheden deze vakantie wordt ook wat meer fantasy-boeken lezen (alhoewel ik eerst American Psycho uit wil krijgen).
Link to comment
  • 3 months later...

Ik zal dit Topic maar weer eens bovenhalen en zelf ook maar antwoord geven op eerder gestelde vraag: B)
'k Blijf deze vakantie thuis B)
'k heb me aangemeld voor vakantiewerk bij Randstad maar nog niks van gehoord. Nou ja; ik wacht wel hoor :D

En 'k zal deze vakantie verder gaan met het langzaamaan bestellen van (nu nog) makkelijk verkrijgbare "chemicaliën" en glaswerk enz... Heb ik nu toch tijd zat voor...
Eindelijk een begin na zolang op dit forum geweest te zijn :lol:

Link to comment

Ik ben dus ook lekker thuis, heb mijn LARP kamp net gehad, en heb ook net mijn SA getest.
Érg bruut spul, een klein mespuntje geeft al een flinke klap! groter dan een klappertjespistool.
Het is alleen wel lichtbruin, niet wit, en ook niet grijs.
Het grootste deel blijft vannacht in de Excicator, maar wat er nog aan de lepel zat is droog, en dat heb ik dus getest. :lol:

Link to comment

Ik ga dinsdag naar Wacken Open Air. Een festival in het noorden van Duitseland. En over twee weken naar Lowlands. Dat word bier zuipen, springen, beuken, weer bier zuipen, nummers mee brullen, weer zuipen en dan gaan slapen. Volgende dag weer het zelfde.

Link to comment
  • 2 weeks later...

Ik heb denk ik weer iets mee gemaakt dat niet zoveel mensen hebben meegemaakt en overleeft.
Eerste dag van de vakantie, we rijden (met caravan) door een bocht die berg af gaat, en we zien ineens zo'n vrachtwagen naast ons en die zag er enorm uit, toen voelden we een knal, en we begonnen te slingeren. blijkbaar probeerde de vrachtwagen voor ons in te voegen en leek hij zo groot omdat hij tegen ons op knalde.
Nja, wij beginnen dus te slingeren, en de caravan vloog op de railing, en mijn vader remt keihard, dus de auto komt tot stilstand, alleen de caravan schoof nog naar voren over die railing, dus die haalde de auto zowat in:
http://ddf.ksdz.nl/0607%20vakantie/060731/HPIM2329.JPG

Hierzo zat ik dus tijdens het ongeluk:
http://ddf.ksdz.nl/0607%20vakantie/060731/HPIM2329.JPG

Zo heeft de vrachtwagen ons in proberen te halen:
http://ddf.ksdz.nl/0607%20vakantie/060801/HPIM2436.JPG

Je ziet de bandsporen nog op de auto zitten.
De vrachtwagen is lekker doorgereden en we wisten z'n nummerbord niet.
Onze lieve reisverzekering heeft ons gelukkig een huurcaravan en auto geregeld, en die zijn mijn ouders vandaag terug aan het brengen.
Het was alsnog een hele leuke vakantie en ik was er (in engeland, glastonbury) liever nog een weekje gebleven.

Link to comment
:D Das lekker, zaten jullie toevallig niet gewoon aan de verkeerde kant van de weg? B) is een grapje natuurlijk.

Maar glastonbury is een mooi stadje en omgeving, is ongeveer 2 en half uur west van waar me vader woond en waar ik dus was.

Dat engeland is slecht voor nederlanders geloof ik, ik heb er 2 jaar geleden in een behoorlijk zwaar trein ongeluk gezeten. Waarin de machinist is overleden en onze wagon over de rails is gesleurd en zig om een boom heeft gevouwen. Ik heb het nieuws filmpje er nog van zal dat wel eens uploaden.

Hehe, tja, maar het ongeluk was in belgië, het lokale sleepbedrijf daar was al verwonderd dat we het overleeft hadden, en ze lieten ons nog foto's zien van een jaar terug dat een vrachtwagen OVER een caravan en auto was gereden, caravan en auto plat en inzittenden dood, vrachtwagen een paar krasjes :lol:
En de politie vertelde ons dat op dat stuk veel dodelijke ongelukken plaatsvinden, en ze blijven je er allemaal de heletijd op wijzen dat je geluk hebt dat je nog in leven bent, maar wij wilden liever gewoon verder geholpen worden IPV dat gezeik.
Maar waren er geen gewonden in de wagon waar jij in zat, en was je zelf niet gewond, PM of EDIT anders maar, anders wordt het te offtopic.
Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...