Jump to content
PyroForum.nl

Mijn FlashKnallers van afgelopen jaar.


vegeta

Recommended Posts

Hey, Dit zijn mijn knallers van afgelopen jaar die ik gefilmd hebt.
Het was de eerste keer dat ik flashknallers maakte, Dus ik was er nog niet goed op voorbereid en maakte de kokers nog zelf van papier en hot glue.
Verhouding: mg/kclo3 50/50


Filmpje 1 met dag licht:
http://www.youtube.com/watch?v=03R5hJgwNsw

Filmpje 2 in de avond:
http://www.youtube.com/watch?v=Sru5VQyAs08

Dit jaar heb ik alu dark/Kclo4 en ik laat jullie daar ook nog wel filmpjes van zien.

Link to comment

IMHO moet je je bloody dood schamen dit soort filmpjes hier te posten. Vuurwerk is mooi, maar welke balhaar steekt ze af op speeltoestellen waar kindertjes graag nog gebruik van gaan maken, elektriciteit / KPN kastjes e.d.?

Is de grond soms niet goed genoeg voor jouw (slechte) zelfgemaakte knallertjes?

Als je enige vorm van respect wil oogsten onder serieuze pyros begin dan eens met je shit afteken in een weiland oid. Dit soort bagger geeft elke pyro een slechte naam!

Link to comment
Ben ik het helemaal mee eens. Ik kan weinig respect of bewondering opbrengen voor dit soort ongein.
Flashknallers vast-tapen op andermans eigendommen riekt naar destructief gedrag, voel je je dan MCgyver ofzo??
#jammerdebammer



Ik snap niet waar je het over hebt?
Ik heb niks vernield hoor


IMHO moet je je bloody dood schamen dit soort filmpjes hier te posten. Vuurwerk is mooi, maar welke balhaar steekt ze af op speeltoestellen waar kindertjes graag nog gebruik van gaan maken, elektriciteit / KPN kastjes e.d.?

Is de grond soms niet goed genoeg voor jouw (slechte) zelfgemaakte knallertjes?

Als je enige vorm van respect wil oogsten onder serieuze pyros begin dan eens met je shit afteken in een weiland oid. Dit soort bagger geeft elke pyro een slechte naam!


Ik steek elk jaar in de zelfde buurt af, En heb nog nooit een klacht van iemand gehad.
Ik heb helemaal niks vernielt dus de kinderen hebben er geen last van.

En 2x een 1 grammer op een kastje kan toch geen kwaad?

Op een weiland afsteken vind ik maar niks,
Omdat ik graag met een gezamenlijke groep ga afsteken en niet in me uppie in het weiland staan. Edited by vegeta
Link to comment

Het gaat gewoon om het principe dat je het liever tegen de kinderspeelplaatsen tapete dan gewoon op het gras die knallers afstak. Als je wilt zien wat voor destructieve kracht die knallers hebben, pak dan een rotte tak ergens op de grond.. Net zo leuk en je beschadigt er geen eigendommen van anderen mee (oke het is niet gebeurd maar met flash kan dat echt makkelijk).

Je wordt gelijk langs alle kanten aangevallen hier omdat veel mensen op dit forum ook in een kwaad daglicht komen te staan door stommiteiten als het slopen van kinderspeelplaatsen door anderen, waar wij dus compleet niets mee te maken (willen) hebben. Ik hoop dat je dat begrijpt :)?

Natuurlijk is het leuker om met een groep af te steken, maar juist dan is het belangrijk om het verantwoordelijk te doen.

Link to comment

Gezien jouw reactie/weerwoord op zeer serieuze pyroos kan je inderdaad niet anders van jou verwachten dan wat jouw filmpjes al weergeven.
Ik heb de eerste bekeken en was het eigenlijk na 1 minuut al zat. Ik denk wanneer komt het moment dat hij iets leuks laat zien!?
Als jij bij mij in de buurt woonde had je politie op bezoek gehad vriend!

Link to comment
Gezien jouw reactie/weerwoord op zeer serieuze pyroos kan je inderdaad niet anders van jou verwachten dan wat jouw filmpjes al weergeven.
Ik heb de eerste bekeken en was het eigenlijk na 1 minuut al zat. Ik denk wanneer komt het moment dat hij iets leuks laat zien!?
Als jij bij mij in de buurt woonde had je politie op bezoek gehad vriend!



Wat willen jullie meer van mij zien dan?

Wat raden jullie mij aan om te gaan maken?
Link to comment

Zoooo weer genoeg afgezeken!
Hoop dat je er wat geleerd van hebt.
En Tyneman no offence maar dit is gepost onder het onderdeel knallers.
Als je alleen maar sier wil zien moet je dit onderdeel maar volledig schrappen.(of niet kijken)
Om met flashpowder te beginnen is ook een ander discussie punt trouwens.
Maar voorlopig voel ik dat je veel interesse hebt in de pyrotechniek en na een hoop lezen en internet onderzoek doen kan je ver komen.
Het is hier een hechte en terug getrokken community waar het niet zo makkelijk is bij te komen. Logies door de regels in NL.

Doe voorzichtig,

Gr.
Jaap

Link to comment
Wat willen jullie meer van mij zien dan?
Ik heb geen zin om de vorige pagina te lezen, maar post zo nu en dan een leuk filmpje of wat ook :)
Voor mijn part een knaller op een grasveld.
Ik heb geen moeite met zo nu en dan een knaller. heb er al heel wat gemaakt, siervuurwerk is ook fun.
Wat Swim je aanraad om te maken is zo'n beetje alles :huh: pijlen, shells, knallers (mits verantwoordelijk), fonteinen, cake's eigenlijk moet ik je alles afraden ;)
Het is hier een hechte en terug getrokken community waar het niet zo makkelijk is bij te komen. Logies door de regels in NL.

Het is wel makkelijk om erbij te komen, aleen moet je goed in de gaten hebben wat hier nu eigenlijk wenselijk is. Edited by High Density
Link to comment
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...