Jump to content
PyroForum.nl

't moest een keer gebeuren

flyby

Recommended Posts

Posted
Zo damn, das wel bizar, waar zal die mee bezig geweest zijn als die in zijn kelder bezig was, en ze schuifpui deruit ligt?

Ik denk dat het meer de vraag is wat hij verder in z'n kelder had liggen tbh. Ik schat hem niet stom genoeg in om in één keer een dergelijke hoeveelheid te verwerken.
Posted

At this point, the accident seems have to originated with milling plain ole charcoal.

Een ongeluk zit in een klein hoekje :D Hopen dat hij volledig herstelt.

Posted

Ik ben wel geen lid van dat forum maar ik hoop toch dat die kerel snel terug beter komt en helemaal geneest.
Ik hoop ook dat hij geen grote problemen met de wet krijgt want dat zou echt wel jammer zijn.

Posted

Zo te zien was het wel een serieuze klap en mag hij van geluk spreken.
Ben wel eens benieuwd hoe het gebeurd is. Als we dat ooit te weten komen iig...

Posted

Nooit leuk om te lezen.
Elke keer als ik zoiets te horen krijg, ga ik mezelf afvragen hoe veilig het bij mij is.
Toch ook benieuwd wat er gebeurd is.

Posted

Misschien was het wel BP, dat weten we niet...

Er staat in ieder geval dat hij buiten levensgevaar is, en dat hij al heeft gesproken met iemand. :D

Posted

Mss een kortsluiting in de mill en een brandje of iets dergelijks...

Zo zie je maar als je met grote hoeveelheden bezig bent dat je veiligheidsaspecten moet aanpassen.

Posted
Dat van die ole goutskool is echt onzin, daardoor kan niet een hele schuifpui eruitknallen, zeker niet vanaf de kelder...
Fuel/Air explosie? Een wolk airfloat houtskool kan met een klein beetje opsluiting (de kelder) best heel akelig hard knallen.
Posted
Fuel/Air explosie? Een wolk airfloat houtskool kan met een klein beetje opsluiting (de kelder) best heel akelig hard knallen.
Tja, ook als dat aleen maar de eerste schakel was.
Je verwacht het niet, en dan zet je er al gauw iets gevaarlijks naast.
  • Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.
  • Create New...