Jump to content
PyroForum.nl

Het 'Wat-ga-jij-vandaag-doen-topic'


Sharkie

Recommended Posts

Ik wil even zeggen dat ik vandaag om half 9 ben begonnen met school en om half 12 weer thuis was...


:D Hanzzz,



Mag ook wel eens, een kort dagje :D

Ik ga vandaag nogmaals een kno3/suiker raketje maken,
en hard hopen dat deze iets meer doet dan alleen heel veel roken.
Link to comment

Als je een 12 incher aan het pasten bent :D Bij 3 inch paste ik 3 max 4 lagen 3stripe, dat staat ook gelijk aan 2 lagen per laag. Dus 6 lagen als je het zo bekijkt.

Ik gebruik een 2-3 gram 7-3 booster en me breaks zijn nu al heel erg groot :D Ik denk dat je sterren wel kapot of blind slaan met 16 lagen :P

Link to comment
Als je een 12 incher aan het pasten bent :D Bij 3 inch paste ik 3 max 4 lagen 3stripe, dat staat ook gelijk aan 2 lagen per laag. Dus 6 lagen als je het zo bekijkt.

Ik gebruik een 2-3 gram 7-3 booster en me breaks zijn nu al heel erg groot :P Ik denk dat je sterren wel kapot of blind slaan met 16 lagen :P


Haha.. Nee dat is me nog net iets te groot. Ik heb alleen in de TT 1g 7/3 booster gedaan en heb ietwat magere pulverone (nog) dus vandaar dat ik liever goed veel paste.Ik denk dat ik dan morgen nog 1 laagje a la Shimizu doe dan en hopen op het beste. Ik up wel even een filmpje van het resultaat, zelfs in het geval van beschamend resultaat :D
Link to comment
Bovendien vraag ik me af of je shell dan niet te strak in je mortierbuis gaat zitten, met zoveel lagen.. 3 a 4 lagen is inderdaad goed genoeg lijkt me.

Zoiezo pas ik tussen het pasten even of het nog past (grappige zin :D)

Ik zal vanavond even wat foto's in het shells topic posten, misschien dat iemand iets ziet wat nog verbeterd kan worden, thnx voor de feedback dudes..

Sjeef
Link to comment
Ik wil even zeggen dat ik vandaag om half 9 ben begonnen met school en om half 12 weer thuis was...


:D Hanzzz,

Mijn laatste les was woensdag gedaan om 12u45 en ik heb pas terug les volgende maandag om 13u45. :D
Wat heb ik twee dagen gedaan? Donderdag met een kater wat films gezien etc. En vandaag lekker uitgeslapen en nu ben ik eigenlijk weer niks aan het doen. :P
Link to comment
Mijn laatste les was woensdag gedaan om 12u45 en ik heb pas terug les volgende maandag om 13u45. :D
Wat heb ik twee dagen gedaan? Donderdag met een kater wat films gezien etc. En vandaag lekker uitgeslapen en nu ben ik eigenlijk weer niks aan het doen. :P


Waarom heb jij zo weinig les?

Ik ben benieuwd naar je shell sjeef :D.
Link to comment

Hey allemaal,

Ga eerst naar mijn werk even mijn nieuwe rockettools afmaken voor de 21 mm raketjes.

Daarna ga ik wat huiselijk geweld plegen. Kleine verbouwing in de keuken.
En als de vrouw het toestaat........... :P:(:D:D:P Wat motortjes rammen en persen.


Hanzzz kijk je uit met elektra als je de dingen dubbel ziet is het slecht solderen hahahahaha.

Edited by Rocketier
Link to comment

Haha, wat voor werk doe je dan?:D
Maar ik moet uit voetballen dus hopen dat ik de autorit overleef en over een uurtje alles er wel uit is. Als het goed is komt zo m'n pakketje. En dan voetballen, ik ga maar gewoon de hele wedstrijd keepertje lastigvallen ofzo.

Hanzz wat een held, snachts een dronkenpost en paar uur later kan hij weer een kilometerslange post plaatsen over HE.:D

Edited by Sharkie
Link to comment

600% ADH Vit. B, Kop hete koffie, 3 glazen water en een broodje pindakaar met heul veul pindakaas dat je strot dichtramt en dat dan verdrinken met water (Kater weg!!!). Roken helpt ook...

Supermarktmedewerker hahaha... Al m'n bazen zijn ook altijd zat dus die geven nergens geen kont om maar ik heb me ziek gemeld ik zocht 't niet om te werken.

Hanzzz

Link to comment

Dat is soms gewoon de beste manier om ergens afscheid van te nemen Lontje. :D
Btw ook kleine kater hier, gisteren om 6u20 thuis, zo meteen gaan uit eten met de vriendin en dan straks naar een vat. :D

Waarom heb jij zo weinig les?

Ik ben niet helemaal eerlijk geweest, ik had vrijdag gewoon 4u les maar ben niet geweest. Vandaar het extra lang weekend.
Maar ik heb sowieso slechts 21u les per week gemiddeld en ook elke week 1 vrije dag. Deze week was dat donderdag. Als je dan woensdag ook maar les had tot de middag en maandag ook pas terug 's middags begint, dan heb je een heeeeeel lang weekend. :P
Link to comment

Gisterenavond wat wilgenbomen ontdaan van wat stammetjes.
Die ga ik vandaag choppen in kleine stukjes en dan omtoveren in het zwarte goud.
Als ik jullie vorige commentaar moet geloven moet het een wereld van verschil worden ivm bbq.

:D

Edited by Rocketier
Link to comment

Nou het is gebeurd. :D
Ik heb ze helaas moeten verbannen naar de eeuwige jachtvelden,met pijn in mijn hart heb ik het lont maar aangestoken.
Ja je bouwt toch een band op met je werkschoenen,en dat na 2 jaar trouwe dienst.
Zie hier het resultaat.

Schoen versus 15 gram flash.

Uitingen van steun zullen door mij graag worden ontvangen. :P :D

Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...