Jump to content
PyroForum.nl

An international fireworks convention in the heart of Europe.


danny db

Recommended Posts

Zoals de redelijk bombastische -en misschien licht overdreven- titel al aanwijst, is onze eigen PGI een feit. Ik vond het een eer om met de aanwezigen te mogen werken en bedank hen zeer voor deze geslaagde meeting.

Het enige wat ons rest is degene die niet aanwezig waren jaloers te maken en dat doen we met filmpjes.

In première de super foutain van explosive cook, en ja dat is wel degelijk een applaus!

*klik*

Up next: van 3 tot 5", girondola, Weirdo's crazy exotic fueled driver, en -naar eigen zeggen- de ziekste mine ter wereld.

Link to comment

Haha nice topic man! Het was zeker wel vet!

Er zijn pre fire pict's van de 2''!!!! fontijn. De eerste was 200 gram aan sas, de 2de had 2 stages en denk ik hetzelfde aan sas. Weirdo heeft ook nog een pijl gemaakt met dezelfde compo, die tail was echt gaaf man. Grove Ti en ijzer ftw.

Ik ga nu ff m'n filmpje uppen waarop het meeste wel staat, zal hem hier wel bijzetten ergens :)

Link to comment

Dan moet ik me helaas schuldig verklaren :) Dat was een 4 inch header met willow diadem. Ik had er een 22 mm motor voor gemaakt, maar die bracht hem niet echt hoog genoeg. Was tevens wel me eerste 22 mm motor :). Maar ik vond hem wel heel erg mooi, en het echt was die nog veel imposanter:P

Link to comment

Mooie compilaties jongens!
Die van Weirdo was inderdaad fantastisch. Eerst een beetje twijfel of die wel fatsoenlijk de lucht in zou gaan en dan word je met zoiets om je oren geslagen. :)
Maar er zaten nog juweeltje bij hoor. Mooi werk allemaal! Het was echt leuk om er bij te zijn. :)

Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...