Jump to content
PyroForum.nl

An international fireworks convention in the heart of Europe.


danny db

Recommended Posts

Die mijn was een once-in-a-lifetime-experience voor me :). Ik stond zo dicht dat ik de hitte ervan voelde, een religieuze ervaring was het!+

En als het ooit uitgegroeid zouden we onze PGI moeten houden op Nieuwjaar...

Edited by danny db
Link to comment
Dan moet ik me helaas schuldig verklaren :) Dat was een 4 inch header met willow diadem. Ik had er een 22 mm motor voor gemaakt, maar die bracht hem niet echt hoog genoeg. Was tevens wel me eerste 22 mm motor :). Maar ik vond hem wel heel erg mooi, en het echt was die nog veel imposanter:P



Ik ga die compo zeker wel vaker als delay gebruiken man, die grove Ti erdoor is echt wel vet ;). Super dikke tail was dat!

Komt er aan danny, ik had die expres al gefilmd met de camera 90 graden gedraaid omdat ik van mijn O&N nog wist hoe ziek hoog die vijf inch mine ging haha. Heb 'm tijdens het editten recht gedraaid. M'n camera is idd niet geweldig, mja shit happens :D.
Link to comment

Idd, en op zich waren we nu ook al pas weer om 3 uur 's nachts klaar met alles schieten.. Dus veel tijd om te zuipen was er niet meer :). + er moesten nog 2 vd 5 mensen naar huis rijden dus met z'n 3 coma gaan is dan ook geen succes voor de anderen.

Ik drink eigenlijk nooit alcohol als ik weet dat ik nog vuurwerk moet afsteken.. Kan er niet echt mee zitten, haal ik dan wel 'n andere keer weer in :)

Link to comment

Dit mag inderdaad wel een jaarlijkse traditie worden!

Booze en pyro gaan inderdaad niet zo goed samen. Maar als we beter doorwerken in het vervolg, dan zijn we vroeger klaar met alles en zouden we na het afsteken nog wel ene kunnen gaan pakken. :)
Natuurlijk moet er nog naar huis gereden kunnen worden en anders zal er een verplichte overnachting plaatsvinden. :)

Link to comment

Zo moesten jullie nu nog een stel lekkere meiden zou het mijn ultieme fantasie zijn haha. (eerst vuurwerk, dn booz, en dan in een tent)


En owh wat een mooie foto heb jij Weirdo, degene die dat heeft getrokken moet een soort van genie zijn. :)

Edited by danny db
Link to comment

Ok dat was een mooi staaltje pyro, applausje voor iedereen :) Misschien dat ik ooit eens van de partij ben op zo'n meeting!

Ohhh mijn handen jeuken, jammer dat school weer begint, en ik mijzelf nog steeds heb voorgenomen om het met pyro/HE (niet chemie) tot november/december wat rustig aan te doen, maargoed ik heb mij zelden aan een "goed" voornemen gehouden, alhoewel dit er één is die dat record lijkt te gaan halen.

Misschien een beter idee om een dergelijke persoonlijke discussie elders voort te zetten?

Edited by pyrobass
Link to comment

Ziet er prachtig uit mensen.
Hier had ik graag bij willen zijn, wellicht de volgende meeting.
Hoe was de ontmoeting? Beetje awkward of sleepte iedereen meteen de kilo`s naar binnen.

Wie weet valt er ooit iets regelen op het test terrein van TNO rijswijk, onder het motto de gemiddelde chinees heeft ook geen vergunning. Elke donderdag is het daar feest en schieten de max 3inch om je hoofd.

Vriendelijke groeten,

Jaapie

Link to comment

TOPIC OPGESCHOOND
Voor de duidelijkheid: De posts en delen van posts betreffende de discussie zijn verwijderd. Deze discussie moeten de betrokken personen maar via pm of ander medium afhandelen. Er zijn nog geen consequenties, maar zoals T hierboven al aanhaalt, kunnen (en zullen) deze er wel komen indien het nodig wordt gevonden om de discussie hier verder te zetten.
De opmerking van T is ook niet op 1 persoon gericht, maar op beide personen aangezien er betere manieren zijn om dergelijke discussies tot een eind te brengen.

Persoonlijke mening: Het is imo niet te zeggen wie fout was. De verhalen van beide partijen zijn te begrijpen, wederzijds respect voor elkaar is hier dan ook niet ongepast. Laten we hier een les uittrekken zodat er in het vervolg betere afspraken gemaakt worden en er helderder gecommuniceerd wordt! Het is het immers toch niet waard om te gaan struikelen over zulk voorval terwijl deze hobby ons net zou moeten verbinden?

Link to comment
  • 11 months later...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...