Jump to content
PyroForum.nl

Wat Is Er Gebeurd?


Brakkie

Recommended Posts

  • Root Admin

Aangezien alle moderators accounts ook verwijderd waren heb ik van het updaten maar even PRIO1 gemaakt. Als het goed werkt nu alles weer.

Fouten en/of aanmerkingen graag in deze topic.

Omdat de moderators accounts verwijderd waren (behalve die van mij, vreemd) lijken de posts van Tyneman, Richard, Leander en Prophet van 'guests' afkomstig. Dit is dus een fout, wellicht is dit nog te fixen, maar daar kijk ik later nog wel naar.

Aan de moderators: ik heb nieuwe accounts voor jullie aangemaakt. Check je @pyroforum.nl mailbox voor de nieuwe login details.

EDIT: de oude layout is tijdelijk ook weer terug, dit pas ik later aan

Link to comment
Omdat de moderators accounts verwijderd waren (behalve die van mij, vreemd) lijken de posts van Tyneman, Richard, Leander en Prophet van 'guests' afkomstig. Dit is dus een fout, wellicht is dit nog te fixen, maar daar kijk ik later nog wel naar.


Jij bent "Root" admin, volgens mij kan je deze ook niet verwijderen.

Energy
Link to comment

hee allemaal,
Ik heb toch even niet goed gelslapen, dat was schrikken zeg.
Maar ben blij dat het weer in de lucht is.
Nu begreep ik dat het forum op een eigen server draait.!?
Dus dan kan het nooit helemaal verdwijnen net als chemixtry...toch.

Maar als een of andere puber de site platgelegd heeft of grote vent, sla ik hem graag in elkaar.
Tja ik heb weinig verstand van internet dus moet het met mijn handen doen.

Ik besefte ook ineens dat als pyroforum weg zou zijn, ik geen een fatsoenlijk forum over vuurwerk maken meer zou hebben in nederland. Tenminste IK ken er geen van niveau. de een staat maar halve bak informatie op en de ander gaat alleen over shells en rookbommen.

Welkom terug allemaal.
M.V.G. Jason.

Edited by Jason
Link to comment
  • Root Admin

Ik had gelezen dat bij de oude versie SQL injection mogelijk was. Daarbij zou in het ergste geval de hele database geleegd kunnen worden. De data is wel gemirrored, maar er worden geen database dumps gemaakt geloof ik. Dus als een schijf stuk gaan kan dat terug gezet worden, maar als iemand alles verwijderd hebben we een probleem :o. Misschien is dat nog een puntje dat aangekaart moet worden bij mijn host.

Link to comment

Ik ben blij dat het forum er weer staat, maar 't is wel rot voor T' & Palls dat hun accounts verwijderd zijn...

Wat Energy zegt klopt overigens, maar ik zou toch voor de zekerheid - als je dat niet al gedaan hebt - je wachtwoorden veranderen, Gamekeeper; Van hacken heb ik weinig verstand, maar als de persoon die dit gedaan heeft op jou account of (zeker) de ACP kan komen heeft hij de mogelijkheid alles op het forum te verwijderen en vervolgens zowel jou wachtwoord, als dat van het adminpanel te veranderen. Dat je account nog bestaat is niet van belang als je er niet op kunt.

Link to comment

Ik heb hier een berichtje namens KeesTheMad:

Ik kan godverdomme niet meer inloggen. Ik heb zelfs een nieuwe account aangemaakt, maar zodra ik het knopje "log-in" in druk kom ik op de hoofdpagina terecht waar vermeld staat dat ik in kan loggen of registeren. IK KAN DUS NIET INLOGGEN GVD. Kan iemand dat even heel snel maken ?!

Met vriendelijke kertgroetjes van Keesthemad


Oja, BTW, ook nog een vrolijk kerstfeest namens mij allemaal ;)
Link to comment

Hee Kees THe mad chemist.
Wel netjes praten met de kerst he . ;)
En high moet waarschijnlijk even aanvinken dat hij sent items wil bewaren.
Voor gamekeeper is het ook kerstmis ee jongens.!!

Verder iedereen een zalig kerstmis. En geniet van deze twee dagen rust , alvorens de produktie weer in volle gang word gezet voor den 31e.

M.V.G. Jason.

Link to comment

Gek... Met firefox kan ik helemaal niet inloggen aangezien ik dan constant de main page krijg waar op staat log in/register...

Met Safari kan ik blijkbaar wel inloggen, maar na iedere klik ben ik weer uitgelogd... Ik heb niets veranderd hier, dus ik veronderstel dat het aan de forumsoftware ligt, ik denk dat deze niet meer mac compatibel is !? ;)

Whatever, posten is in ieder geval erg irritant nu.

Kees.

Link to comment

@RedRobin, waar slaat die opmerking op ?

Ik ben er achter wat het probleem is, als ik de knop "Delete all cookies set by board" klik dan delete de knop de cookies niet... Helaas, dus ik heb de cookie handmatig verwijderd, en voila, Kees is terug.

Vriendelijke groet,

Kees.

Edited by Keesthemad
Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...