Jump to content
PyroForum.nl

Zeer Handige Compo Site


-.B.-

Recommended Posts

Gamekeepers database is de geripte versie van Wouter Visser... (zonder bronvermelding...)



Dat heb ik ook al honderdduuzend keer gezegd, maar er wordt gewoon lekker gedaan of het een eigen uitvinding was. Men mag hier Wouter Visser wel wat dankbaarder zijn, inplaats van gamekeeper. Copy & paste kan iedereen. :P
Link to comment

Leuke site heb nu al een paar composities gemaakt die ik nog niet kende en deze vond ik zelf erg leuk.

SR(NO3) 132
S 25
KCLO4 15
Wood meal 20

Een erg langzaam brandende compo die nog een behoorlijk diep rode kleur heeft, helaas niet te gebruiken voor stars maar wel voor fakkels.

Link to comment
  • 2 weeks later...

Ah, de beta versie.
Hier hebben we met meerdere pyro's aan gewerkt, alleen zijn door verschillende redenen de 2 belangijkste mensen die hieraan hebben gewerkt, namelijk Frozentech en Alany amper meer online te vinden en met pyro bezig.
De bedoeling was dat elke comp ook een foto en filmpje zou krijgen, maar hier is nog niets van gekomen.
Wel heeft Alany wel zin om hiermee verder te gaan, dus word hopelijk binnenkort uitgebreid :P .
Wel zitten voor zover ik weet alle andere internet compositie databases er in verwerkt en meerdere pyroboeken.

Link to comment
  • 4 weeks later...

Ligt het aan mij of ligt die site nu al 2 weken plat? Ik krijg de melding dat de server niet gevonden kan worden. Is hij verplaatst of ligt hij er echt uit?

Mocht hij er nou echt uit liggen, dan zou ik hem wel op een cd'tje willen. Ik heb een apache server op m'n pc, dus php sites draaien zal het probleem in ieder geval niet worden.

Link to comment

Ik vindt het jammer dat ze alleen de inhoud van de comp's hebben gekopieerd ,maar niet overal hoe te verwerken en te maken. Behalve dan bij buskruit enzo.
DUS DE MEESTEN MENSEN HEBBEN ER WEINIG AAN, en werken heel veel composities maar half omdat de een droog bij elkaar moet en de ander vochtig gegoten en geperst moet worden wil het goed werken. Naast nog dat een deel van de comp samenstellingen enkel additieven zijn en dit er niet bij vermeld staat en dus ook niet aan welke comp ze toegevoegd moeten worden.
Een voorbeeld: de weingart chinese firecracker nr2 comp, zonder erbij hoe te maken zeg dan niks. Ik voorzie al dat mensen dat zo in de kogelmolen gooien en wat starters die het zand gewoon door de comp heen gaan mengen.lol.
Weingart orgineel, vermeld gewoon hoe je de comp verwerkt en hoe hij die crackers rolt.

Dan had breezer ook geweten waar zijn comp voor was, ik wil niet naast hem staan als hij een fakkel van een paar ons aansteekt.(comp van hierboven)

Ik bedoel maar het is zo jammer en gevaarlijk als je zo'n verzameling bij elkaar gaat rapen en dat je dan de essentie niet overal meekopieert.
Maarja het is wel fijn om zo'n hoop bij elkaar te hebben met 1 klik.

Edited by Jason
Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...