Jump to content
PyroForum.nl

Nbk2000 R.i.p.


High Density

Recommended Posts

Wel, ik zal er geen traan om laten.
Tuurlijk, het was een zooitje ongeregeld, en zijn harde optreden tegen k3wls zal mij een worst wezen, maar dat pro-Amerikaanse racistische gelul, nee. Vergeet niet dat hij een van de grootste redenen was, na Vulture (Runaway op chemixtry), Arkangel en Axt gebanned te hebben, dat een groot deel van de vaste members roguesci verliet om zich bij sciencemadness te voegen.

Zoals iemand op roguesci al opmerkte:

Pity the Devil, there's a new master in Hell.


En het is NBK2000, niet NKB2000, he. :D Edited by Treelover
Link to comment
  • 2 months later...

Poeh, wel een raar verhaal... Er zijn toch een hoop dingen die ik niet snap. Waarom zou hij het lijk gewoon gedumpt hebben, hij had toch wel wat beters kunnen verzinnen. En waarom zou hij zo stom zijn om de credit card van het slachtoffer te gebruiken, hij snapte zelf toch ook wel dat de politie dat na zou kunnen trekken. ;)
Er is ook nog eens geen motief duidelijk, hij was gewoon bevriend met het slachtoffer. En het hele verhaal dat hij geframed werd door ene Chris zou best kunnen op zich maar waarom loopt Ned dan rond met de credit card :P

Errug wazig allemaal...

Link to comment

Vaag verhaal. :S

Lees het topic op E&W forums even.

Kan iemand het misschien even quoten? Ik heb geen account op E&W en kan me volgens het forum door serverproblemen niet registreren. (Met een vage herinnering dat ik dat een jaar geleden ofzo ook al niet kon.)

[edit] Een heel topic quoten is btw wel een grote klus. ;) Edited by Mr.Paplu
Link to comment

Hij is eigenlijk precies wat ik me ervan had voorgesteld na het lezen van al zn paranoide wartaal op roguesci. Ogen zijn de spiegels van de ziel, of ben ik de enige die na het zien van die foto's denkt: "Mijn god, wat een psychiatrische patient?!" Dit hele verhaal komt voor mij niet uit de lucht vallen om heel eerlijk te zijn.

voorgoed opsluiten die gast...

Edited by Methodologisch
Link to comment
(... ) of ben ik de enige die na het zien van die foto's denkt: "Mijn god, wat een psychiatrische patient?!"


Eh, nee. Ik vond hem altijd al een eng ventje, zijn gezicht verbaast me niks. Het is waar wat je zegt over dat ogen de spiegel van de ziel zijn.

Ach, hij is nu waar hij thuis hoort.
Link to comment
  • 8 months later...

Nu ik er even op een vrije middag over nadenk: Wie zegt dat NBK werkelijk in de bak zit? Het is erg makkelijk om zoiets op te zetten op het internet. En ik denk dat ze (NBK en Mega) door donaties snel rijk willen worden. Het zijn een stel ontevreden redneck's, wat verwacht je?

Of zijn dat paranoïde gedachten?

Link to comment

Ha ha. alles is mogelijk van achter een computerscherm.
Kijk uit, anders neemt het www je over :D vergeet alles waneer je op X drukt.

Eerst was ie dood nu weer levend en schijnt hij ziek te wezen oid, kadeng zit ie opeens in de bak :o:huh: ik neem alles maar met een korrel zout.
O ja, wie heeft eigenlijk eens de moeite genomen om dat hele verhaal te lezen? ik heb geen zin om me te verdiepen in wat er nu eigenlijk aan de hand zou wezen :D

Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...