Jump to content
PyroForum.nl

Vriendin/vriend of single?


Vriendin/vriend/single/player  

52 members have voted

  1. 1. ben je single?

    • Nee, ik heb een vriendin
      20
    • Nee, ik heb een een vriend
      0
    • Nee, ik heb niemand.
      19
    • Ik ben eenzaam :(
      13
    • Ik ben een player elke week een ander dus.
      0


Recommended Posts

DIt vraag ik me al lang af het liefdes-gedrag van de doorsnee pyro! We kregen al een beetje een idee bij de homo/hetro poll maar niet helemaal.

speciale opmerkingen, aantal vriendinne, (foto's :P ) zet je hieronder!

IK zal maar beginnen hé, ik heb een vriendin nog niet zo lang en jah we zijn gelukkig :). Ze is niet de eerste en zal niet de laatste zijn want ach je bent jong :P .

Mvg danny

Link to comment
Guest Rico

Momenteel niemand, sinds een jaartje. Ook niet opzoek ofso, maar als ik iemand tegen kom word het misschien wel wat :) Je weet maar nooit he :P

Link to comment

Vage poll.
Vraag: Ben je single?
Antwoord: Nee, ik heb niemand.
Volgens mij Ben je dan single... toch??

Maar ik woon inmiddels twee maanden samen met mijn lieve vriendinnetje.
Als 2,5 jaar verkering ofzo.
Dus ja, tegenwoordig weinig gelegenheid tot playen meer. :)

Gr33tZ

Link to comment
Illegaal vuuwerk maken en zo klinkt niet echt veilig hé.

Dan moet jet het anders noemen... Maar bij mij kwam ze er nogal snel achter, mijn kamer staat vol met chems (in mooiepotten) en glaswerk, stookketels etc. En ja, als ze dan vraagt waar dat voor is, dan zeg je dat, en dan weet ze het. Maar het is niet zo dat je daar iemand mee gaat versieren oid :)
Samen met je vriendin wat syntheses doen

Ik heb haar wel een keer de salpeterzuurfles op laten ruimen, maar daar hing nog een druppeltje aan ofzo, en nou loopt ze al bijna een maand met een gele vingernagel, intussen nog maar een heel klein stukje, rond.
Link to comment
Ik ben sinds 4 maanden weer vrijgezel, had 2jaar met een meid. Ik vind het echt heerlijk om weer vrijgezel te zijn, heb het echt gemist.
Dat had ik eerst ook. Ging uit, ik helemaal opgelucht, later toch weer opgezocht, nu is 't veel relaxter. Ik kan gewoon doen wat ik wil en van haar houden tegelijk. =] Als puber moet je nou eenmaal met meerdere meiden flirten, dat hoort erbij.
I :P mijn dinnetje :)
Link to comment

Ik heb nee ik ben eenzaam gestemd, maar ik verstond pas achteraf dat nee, ik heb niemand single betekende, dus had ik eigenlijk evengoed dit gestemd :).
Ik ben niet actief op zoek, maar als puber heb je wel flirts en ben je regelmatig ook eens smoorverliefd op iemand die daarom niet op jou is :P snappen jullie?

Link to comment
Ja, verdomme, maak s tijd vrij voor mij!

Zodra er bij jou spontaan een extra ingang, tieten, een lekkere kont en een knap hoofd aangroeien zal ik overwegen om wat meer tijd met je door te brengen.

Tot die tijd zul je met "de baas" moeten overleggen wanneer ik langs kan komen. :) :P
Link to comment

Owh jah dat snappen we maar al te goed hoor :). Meestal met het heetste meisje van het school of zo é :P. Ach uiteindelijk vind je wel een heel knap meisje die zot van jou staat zo gebeurd het altijd niet?

Mjah ik moet toegeven dat ik die pol een beetje verkeerd gesteld heb. Exuses daar voor.

Link to comment

Waarom heeft er niemand een vriend.....
Wie is er meisje op dit forum en zo ja hoe lang al :)

Ik vind wel dat het verplicht bij de member info moet staan

kzou het wel cool vinden als er een meisje bij mij in de klas op maandag naar me toe komt " wat heb jij nog gedetoneerd van het weekend" (ik doe scheikunde opleiding dus dan is het iets aannemelijker )

Link to comment
×
×
  • Create New...