Jump to content
PyroForum.nl

Nieuwe Revu 'De kick van keihard knallen'


gamekeeper

Recommended Posts

In mijn mening zijn pijpbommen en de mensen die ze maken k3wl. Als je zogezegd het verstand hebt om ze "professioneel" te maken en veilig maakt zodat andere er geen last van hebben ook niet bij het detoneren enzo. Dan zou je het verstand moeten hebben om te weten dat het k3wl is en je gaan bezig houden met echte fatsoenlijk explosieven. Waar je tenminste een synthese moet voor uitvoeren ofzo. Geeft veel meer voldoening.

Mijn mening is misschien eenzijdig, maar zo zie ik dit onderwerp nu eenmaal in. Ik heb er nooit gemaakt, ook niet in mijn "K3wl" periode..als ik die al heb gehad.

Link to comment
ALs je z'on pijpbom veilig maakt en zonder dat anderen er last van hebben afsteekt ben je dan nog een K3WL?
Wel een smeerlap dat hij nog fier is dat dat muurtje kapot is en de politie afkomt ook.


Een pijpbom is nooit veilig...

Wat mij betreft maakt het feit dat ie stalen omhulsels gebruikt hem al een sukkel. Het zorgt gewoon voor NOG een extra gevaarlijke factor tijdens het maken van een knalletje. Dat hij ook niets beters kan dan lawinepijlen leeggieten terwijl hij al 7 jaar bezig is zegt ook wel weer iets.
Link to comment

Hij is gewoon knal-o-fiel. Het gaat zo'n persoon niet om het maken van zijn devices, maar puur om het effect. Dat is een ander type persoon dan de mensen die zich bezig houden met de productie van HE's.

Als er geen doden of gewonden vallen, en hij geen spullen van anderen sloopt, dan mag hij IMO doen wat hij wil. Ik heb niet direct antipathie tegen die mensen.

Link to comment

Hij is niet echt slim bezig. Maar goed dat moet hij zelf weten er gaat van zelf wel een keer wat mis.
Maar er staat ook in dat verhaal dat je een bom kan maken van groene zeep en zilverfolie. :)
Lijkt mij dat dit toch gewoon echt niet kan of toch wel?? ik ben het in iedergeval niet van plan uit teproberen.

Verder commetaar: HARSTIKKE K3WL!

mzls

Link to comment

Blelrlelrlere, krijg je als je dit leest niet het gevoel van ''ik zal die gozer laten zien wat een explosief (hier bom genoemd) is :P Wat deze jongen maakt kan idd iedere boerenlul en heeft ook fuckin niks te maken met een device op basis van loodazide, MHN of PETN en ANNM ( das mijn manier dan, ieder zn eigen natuurlijk).

''Lijkt mij dat dit toch gewoon echt niet kan of toch wel??'' Over die groene zeep, ik vind het al dom als je hier aan twijfelt eerlijk gezegd :)

Link to comment
×
×
  • Create New...