Jump to content
PyroForum.nl

Muziek


domino

Recommended Posts

  • Replies 269
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Muse is inderdaad wel goed, maar of ze de beste muziek maken? Er is zo veel goede muziek, ik heb niet echt een voorkeur voor 1 bepaalde groep of stijl. Ik luister graag naar veel verschillende soorten muziek, behalve de echte hardcore stukjes in elke stijl. Dat gaat er meestal over imo.

Link to comment

Dit filmpje zegt alles over mijn muziek stijl.

Heb die documentary nu al zo'n 6 keer gezien. :)

Je moet er wel van houden.

http://video.google.ca/videoplay?docid=412...es+on+breakcore

Bong ra zie je ook een paar keer erin. :P

Maarja je moet er wel van houden, sommige mensen vinden het misschien iets te chaotish en te druk, maarja ieder ze smaak zeg maar, en breakcore is gewoon alle muziek stijlen door elkaar.

De meeste mensen hebben ook een rock achtergrond.

Chek rond 5:05 die vage japanner. ;)




Lttrzz

Link to comment

Nou nou Yellow ;) Ik hou niet enkel van hardcore hoor. Zo'n feest heeft gewoon wel wat, net als jij die grote rock, zuip etc. festijnen adoreert :) Er zijn 4 zalen, en er is niet alleen hardcore (gelukkig) maar ook wat early en oldskool. Maja joh, iedereen zn eigen smaak.

Link to comment

Dit kan je toch vast en zeker wel downloaden met LimeWire en eMule?
Typ gewoon iets als: 'Blues Brothers', 'Ghostrider' of 'Sky'.
Je kan ook dat hele zinnetje intypen maar de kans dat je het dan vind is kleiner omdat liedjes weleens een veranderde naam hebben dan dat deze in het echt is.

Greets en good luck.

Link to comment
  • 4 weeks later...

Nu ik m'n ituneslijst eens doornam zag ik hier en daar chemie/pyro/... gerelateerde titels, bands etc
Neem nu:
My Chemical Romance
The Chemical Brothers
ACDC - TNT
Dead Kennedy's - Chemical Warfare
Alkaline Trio - Wash away (:))

Wie kan er aanvullen?

Link to comment

Whohooo acdc-tnt is het beste liedje ooit. Ze beweren wel dat tnt & dynamite hetzelfde is maar shht :)

Voor de rest is Jumpstyle my style ik weet dat veel mensen dit haten :P. Voor de rest respecteer ik alle muziek hoor. IK heb zelf metal & emo vrienden ;) .

@Pyrofanatic haat je mij nu :P

Link to comment
Ze beweren wel dat tnt & dynamite hetzelfde is maar shht

In de muziek-wereld moet je soms feiten een beetje verdraaien om het goed te laten klinken. :)

Jumpstyle vind ik echt bagger, maar dat komt vooral door dat hele rage gebeuren er om heen, en het uitbuiten van de rage door Jamba. Jamba gaat er ook echt te ver mee, aangezien de rage (hier iig) al bijna overgevlogen is en nog steeds komen al die irritante jumpstyle-op-je-mobiel-reclames op tv. Eigenlijk heb ik al een gruwelijke hekel aan Jamba, dus doordat Jamba het uitbuit heb ik er nog een grotere hekel aan gekregen. Het was ook *#$&@#-irritant toen het ondertussen al juni was, terwijl die koninginne-dag-jumpstyle-wilhelmus-versie nog op tv was. Daar heb ik me dood aan lopen ergeren. En zeker als je net southpark aan het kijken bent. Bij southpark moet je het volume altijd redelijk hoog zetten om het te kunnen verstaan. Als de reclame dan komt staat hij in één keer ziekelijk hard. En vaak was dat een Jamba-reclame met het wilhelmus-jumpstyle gebeuren, dus ik heb me daar dood aan lopen ergeren.

Ben trouwens 24 juni naar RHCP geweest, was echt meesterlijk. Ik stond uiteraard helemaal vooraan, en er was weer eens een bekertjes-verzamel-actie. Uiteindelijk hadden we 20 muntjes over terwijl we de halve avond voor niks hadden gezopen. :P

Nog een vraag die ik volgens mij al had gesteld, maar ik heb er niet zoveel antwoord op gekregen. Gaat er nog iemand van Pyroforum naar Lowlands? Lijkt me lachen om iemand van jullie daar te ontmoeten. :P
Link to comment
Ben trouwens 24 juni naar RHCP geweest, was echt meesterlijk. Ik stond uiteraard helemaal vooraan, en er was weer eens een bekertjes-verzamel-actie. Uiteindelijk hadden we 20 muntjes over terwijl we de halve avond voor niks hadden gezopen.
Een vriend van me stond ook helemaal vooraan. Hij raakte Mickey Avalon met een appel op zijn hoofd :) .

Ik ga binnenkort met een vriend van me beginnen aan een projectje om snoeiharde metal met hiphop en dance te verenigen (in Fruity Loops). Ik vraag me een beetje af hoe dat uiteindelijk zal gaan klinken, maar met genoeg bier klinkt alles op zich nog wel leuk.
Link to comment

lowlands en slapen.... Hmmm... Rare prioriteiten hou jij erop na.
ALS ik op lowlands al in mn bed beland slaap ik zeker wel, al zet je 5Kg ANFO naast me af. :P

Gr33tZ

P.S. Vooral helemaal achter aan camping 6 is het erg rustig. Vlakbij die bus met friesen :P

[edit] Nee, dit jaar ga ik niet. :) [/edit]

Link to comment

Ik ben zelf nog nooit op lowlands geweest, ik ga dit jaar voor het eerst. En ik ga er donderdag al heen, en ik ga zo laat mogelijk weer terug. Dan ben ik daar dus 4 dagen, 3 nachten. Zolang kan ik echt niet wakker blijven. :) Ga jij ook heen T.?

Link to comment
  • 2 weeks later...
  • 4 months later...

Mijn dag kan niet meer stuk!!! :P

Metallica, Foo fighters en Rage against the machine komen op Pinkpop!:D
Van Foo fighters en Ratm was het al een poosje bekend. Ongeveer 20 uur geleden is bevestigd dat Metallica ook komt. Metallica - 30 mei, Foo fighters - 31 mei en Rage against the machine - 1 Juni. Wie gaat er nog meer kaarten halen? Misschien als er meer mensen gaan kunnen we op pinkpop een soort van Pyroforum meeting afspreken! :huh:

Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...