Jump to content
PyroForum.nl

Filmpjes


domino

Recommended Posts

Kijk of post dat flimpje dan gewoon lekker niet, misschien wel verstandig als je gewoon even normaal doet.

Komuh niet zo janken... denk dat je het verkeerd opvat! Of ben je Duits?
Vond het filmpje wel grappig, maar dat nasynchroniseren klinkt zo dom.... snap Edited by Warez
Link to comment
  • 2 weeks later...
PGI is altijd wel lachen idd. Ik ga er dit jaar naartoe wss, zijn er nog meer mensen die ik dan tegen 't lijf kan lopen? Het is 7 tm 13 augustus in Wisconsin (dacht ik) dit jaar.



Neem aan dat je wel een camera of 6 mee neemt toch :lol:
Link to comment

Ik vind alle filmpjes van deze gast geweldig, ik kan helaas geen contact met hem krijgen maar ik hou wel van al zijn filmpjes.

http://www.youtube.com/watch?v=6rwiIDkvseI...feature=channel

Maar na dit laatste filmpjes dacht ik ok dit zet ik op het forum. Ik ben heel benieuwt wat hij in deze compo heeft zitten ik denk iets van:

Water
H2O2
ammoniumnitraat
suiker (ja hij gebruikt suiker in meerdere explosieven)
glycerol (of een andere wateroplosbare fuel)

Ik ben heel benieuwt

Link to comment
Maar je hoeft niet elk vuurwerk filmpje van youtube hier te posten hoor :lol:

Ik vind het wat overdreven hoeveel filmpjes jij altijd post.



Daarom heet het toppic ook filmpjes. Maar ik zal er mee kappe ok! Edited by Warez
Link to comment
Ik vind dat je er niet mee hoeft te kappen hoor. Het zijn hele interessante filmpjes. En je upload ze zelf, dan vind ik dat je best even mag melden dat je ze geupload heb. Mooie filmpjes trouwens :lol:



Heb de PGI dvd van 2009 besteld en 321 fireworks trip to china. Maak wel een kopie voor je. Scheel weer uppe Edited by Warez
Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...