Jump to content
PyroForum.nl

Filmpjes


domino

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

LAME !!
Spijtig dat wij Belgen worden afgeschilderd als dom bij de commentaren voor dit filmpje.
Heb toch wel leukere dingen gedaan toen ik klein was.
Voorbeeld :
Ken je nog van die oude kasteelsleutels? Je weet wel die hol zijn vanbinnen.
Wat luciferkopjes erin, een spijker erna, een touwtje aan binden en hem tegen de grond slingeren.
De spijker druk de kopjes samen waardoor ze ontsteken, met een knalletje dat wel harder is dan het voorgaande.

En het leukst van al is...

Ik heb het geleerd van mijn overgrootvader (79 jaar toen)

Greetz

Link to comment
  • 2 months later...

Ze waren mij ook al opgevallen, hij heeft 2 van die films gepost op pyrobin.
Half jaartje terug stonden ook zulk soort pijlen op pyrobin, de salutes waren getimed in een rondje achter elkaar aan. Ook op deze film 1 van te zien dacht ik. Mooi voorbeeld van cannister headers op een vuurpijl, en dé manier om een cannister altijd op het goede punt te laten breken, goede symetrie zichtbaar van onderaf.

Link to comment

Je laatste link is van Ned Gorski, die eerdere link waren volgens mij niet van hem, staat ook een andere naam bij op pyrobin.
Ned gorski is erg goed bezig inderdaad, o.a. schrijver voor artikelen van passfire en skylighter nieuwsbrieven. Hij heeft ook een paar superstrake dubble petals staan op pyrobin. Geweldige vent, nooit te beroerd om advies te geven al stel je een vraag voor de 300e keer.

Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...