Jump to content
PyroForum.nl

Weegschalen


yellowcard

Recommended Posts

Beste mensen,

Ik ben benieuwdhoeveel mensen op deze site een nauwekeurige weegschaal hebben, hoe nauwkeurig hij, waar jullie hem voor gebruiken en of jullie hem veel gebruiken.
Zaterdag 1 april ben ik Jarig enkrijg ik er een die van 0 tot 60 gram gaat, en op 0.01 gram nauwkeurig is. Hij word woensdag 29 maart aan de voordeur afgelevert :D
Ik denk dat ik er veel aan heb en hem veel ga gebruiken.


Groetjes, yellow :wink:

Link to comment
  • Replies 137
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Beste mensen,  

Ik ben benieuwdhoeveel mensen op deze site een nauwekeurige weegschaal hebben, hoe nauwkeurig hij, waar jullie hem voor gebruiken en of jullie hem veel gebruiken.
Zaterdag 1 april ben ik Jarig enkrijg ik er een die van 0 tot 60 gram gaat, en op 0.01 gram nauwkeurig is. Hij word woensdag 29 maart aan de voordeur afgelevert  :lol:  
Ik denk dat ik er veel aan heb en hem veel ga gebruiken.


Groetjes, yellow  :wink:

Geintje zeker?


Sorry slechte grap :roll:

Ik heb er ook een van 0,01 tot 60 gram nauwkeurig.
Link to comment

Haha nee het is echt zo ! Toen mijn tweelingbroer en ik geboren werden op 1 april, mijn ouders iedereen bellen om het te vertellen, en niemand die het geloofde natuurlijk ! Ze dachten allenmaal dat het een grap was :lol: . Toen zijn mijn ouders maar even langs gegaan om ons te laten zien en toen geloofden ze het wel :wink:

@ warcore, Heb jij hem ook bij de detector shop gekocht ? Dan hebben we precies dezelfde. Hij is al bezorgt, ik mag hem aleen pas zaterdag uitpakken, ik kan niet wachten :lol: !

Link to comment
Haha nee het is echt zo ! Toen mijn tweelingbroer en ik geboren werden op 1 april, mijn ouders iedereen bellen om het te vertellen, en niemand die het geloofde natuurlijk ! Ze dachten allenmaal dat het een grap was  :lol:  . Toen zijn mijn ouders maar even langs gegaan om ons te laten zien en toen geloofden ze het wel  :wink:  

@ warcore, Heb jij hem ook bij de detector shop gekocht ? Dan hebben we precies dezelfde. Hij is al bezorgt, ik mag hem aleen pas zaterdag uitpakken, ik kan niet wachten  ;)  !

Klopt, bij mij werkt hij perfect :lol:
Link to comment
aha nee het is echt zo ! Toen mijn tweelingbroer en ik geboren werden op 1 april, mijn ouders iedereen bellen om het te vertellen, en niemand die het geloofde natuurlijk ! Ze dachten allenmaal dat het een grap was :Smile: . Toen zijn mijn ouders maar even langs gegaan om ons te laten zien en toen geloofden ze het wel :Wink:


Gefeliciteerd met je .?.?.?de/ste verjaardag... :wink:

Link to comment

Haha bedankt NG ! Mijn 15e verjaardag ;)
Ik heb nu mijn weegschaal gekregen, en ben er echt blij mee :lol: Ook een deurbel gekregen, en een Digitale camera ! Kan ik alles filmen en fotograferen en hoef ik niet meer mijn vaders camera te lenen :wink:

Ik ga hem snel even uittesten :lol:

Groetjes, yellowcard :D

Link to comment

Hahah ja bedankt, mijn vader gaat me een beete helpen bij het ombouwen van de deurbel :lol: en hij neemt van dat constand draad ofzo mee van zijn werk ( hij is architekt en maakt wel eens van die kleine huisjes van piepschuim ) . Dat draad is wel heel erg duur zei hij.

Hier een plaatje van mijn weegschaal:


En de deurbel:


Groetjes, yellow :wink:

Link to comment
  • 1 month later...

vandaag een weegschaal voor thuis gekocht (gebruikte anders die van m'n neef). Het is een pocket versie (eentje die in je zak past). Hij koste 35 euries en meet tot 150 gram 0.01 gram nauwkeurig
ben er wel blij om! nu moet ik die van m'n neef niet meer lenen, voor lange tijd. :P

Link to comment

Ik moet een nieuwe kopen, de oude (net 3 maanden oud) is kapot.
Me zusje was eens zo slim om erop te gaan staan.
Dom wicht :x
Nu krijg ik op mijn verjaardag een goede (14 mei) van mijn ouders.
En inderdaad dit gaat er een worden die tot op 0,01 gram nauwkeurig weegt, omdat dit gewoonweg het fijnste is om mee te werken.

Link to comment

Digitaal zijn ze allemaal hoor :P
Tenzij je zo'n kl*teweegschaal op 1 gram hebt van de blokker, maar daarmee doe je geen pyro :P .

Is het toevallig de P300 van Detectorshop? die heb ik ook nl, erg fijne weegschaal.
Hij gaat alleen wel redelijk snel door zijn batterijen heen.
(heb 'm nu een maand of 2 en de batterijen zijn net op. ik gebruik hem nog nouwelijks.)

Link to comment

×
×
  • Create New...