Jump to content
PyroForum.nl

Het 'Wat-ga-jij-vandaag-doen-topic'


Sharkie

Recommended Posts

  • 2 months later...
  • 4 months later...

Hahaha, warm is het wel, best dat ik er voor gemaakt ben. Alleen het sportieve deel van mij heeft het er wat moeilijk mee, ik moet nu extra vroeg opstaan om te fitnessen en extra lang opblijven om te gaan lopen.
Hier gaat vanavond ook wat in de lucht, crossette test en mine test (iets nieuws).

Link to comment

Wel een succes was het niet, comet gebroken en crossette ging niet af, ondanks blackmatch.
Volgende keer beter.

 

Zijn er hier trouwens windsurfers aanwezig, die misschien toevallig ook nog eens rond het Veerse meer wonen ?

Link to comment
  • 3 weeks later...

Zeker doen ! Ik zat gisterenavond/namiddag op Hype O Dream (festival hier, oh jee, nu heeft de politie nog maar 15 000 man om mij tussen te zoeken :ph34r:)
en daar was ook wel wat vuurwerk ! Helaas enkel bombettes (wel best grote) en geen echte shells.... Tijdens de slot act schoten ze het af vooraan aan het podium, én aan de gehele rechterkant.... Het was best wel indrukwekkend ! Ik heb enkele kleine filmpjes, ik post ze hier als ik tijd heb.

Ben ik de enige die hier zo fan is van stage pyro ? Vuurwerk is absoluut op zijn best tijdens grote optredens vind ik... Ik kijk dan ook uit naar het vuurwerk op Tomorrowland !

Link to comment

Onverwachts zondag naar Tomorrowland geweest. Het is waar, het verovert je hart, er zijn geen woorden om te beschrijven hoe af dat festival is. De organisatie doet echt haar best om je te laten terugkomen (en om veel geld aan je te verdienen..). Back to fireworks: ik heb er het mooiste vuurwerk gezien tot nu toe. Perfecte ghost shells, die zag ik vorig jaar zelf niet in Knokke op het internationaal vuurwerk festival. Ook alles perfect synchroon met de muziek, dat kan je ook niet altijd zeggen. Gewoon echt mooi !

Filmpjes ga ik hier niet posten, het zou zonde zijn om mijn crappy kwaliteit hier te spammen als Tomorrowland zelf 4K videos upload binnenkort.

  • Upvote 1
Link to comment
  • 3 weeks later...

Het beloofde filmpie van de pyro show in Bruinisse zijn ook niet van dusdanig goede kwaliteit dat ik het niet wil uploaden.

En de show was nou ook niet daverend heftig. Misschien dat ik kleine stukjes bij elkaar zoek en een samenvatting in elkaar zet van de leuke stukken maar dan nog. En ik ben nog aan het stoeien met een video editor.

Eergisteren voor het eerst Magnalium gemaakt. Ging oke!

Link to comment
  • 4 months later...

Beste wensen allemaal, helaas waren mijn pijlen te zwaar beladen en kwamen ze in een boog terug na 50 meter. 

Gelukkig had ik daarvoor geanticipeerd en had ik ze op een grote plein afgestoken.

Volgend jaar toch maar overstappen naar BP fuel met Paraffine erin waar ik veel van over heb gehoord, schijnt toch nog beter te gaan.

 

 

Link to comment

Alles ging de lucht in, helaas veel sterren blindgeslaan. Iets minder dus, zeker ten opzichte van vorig jaar. Toen ging alles schitterend...
In de loop van de komende dagen post ik alles nog eens uitgebreid met beeldmateriaal.

Nu eerst nota's nemen wat er fout ging en bijleren....

Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...