Jump to content
PyroForum.nl

Korte Vragen Topic


User1

Recommended Posts

Ik vraag me af of die kokertjes wel zijn te gebruiken voor inserts, om getimede salutes mee te maken bijvoorbeeld. Zouden de kokertjes de break overleven? ik heb eigenlijk het gevoel van niet maar het zou wel fijn zijn :blush: .


Werkt prima hoor! Ben nu bezig met een knal cake, gebruikte eerst die kokertjes maar gebruik nu dit:

27mm doorsnee en 6 cm hoog... past iets van 20 gram flash in
Link to comment

Warez: Wat zijn dat voor bakjes? En is dat wel veilig i.v.m. plasticscherven (ik denk aan pvc) en het dichtdraaien van de dop met flash? Zo ja; mooie hulsjes! En en cake met 20 gram flash.. Poeh! :blush:

TijM

Edited by TijM
Link to comment

Het is geen PVC in ieder geval want je krijgt het niet dicht geplakt met PVC lijm. Het is best hard maar je kan het wel in drukken net als zn Gel pot van het Kruidvat.
20 gram kan er in maar dan zit die ook helemaal vol hoor! Werkt wel goed.

Edited by Warez
Link to comment

Zulke potjes zijn meestal van HDPE of LDPE, net zoals flacons voor shampoo en dergelijke! Je bent naar mijn idee met deze potjes veilig voor scherven, maar ga er niet van uit dat ik gelijk heb voor ik weer iemand iets heb aangepraat... :blush:

Link to comment
Zulke potjes zijn meestal van HDPE of LDPE, net zoals flacons voor shampoo en dergelijke! Je bent naar mijn idee met deze potjes veilig voor scherven, maar ga er niet van uit dat ik gelijk heb voor ik weer iemand iets heb aangepraat... :blush:


Ja daar lijkt het wel een beetje op. In ieder geval best handig
Link to comment
Ligt eraan hoe groot de risingtail gaat worden, maar ik gebruik altijd C8 qua streamers. Want ik vind TT minder intens en te langzaam, en C6 is te snel voor een risingtail.

19 mm Comet voor een 2'' shell. Voor een 3'' ben ik er nog niet over uit hoe ik dat ga doen, of een 25mm of 4 keer 19mm
Link to comment

Alsnog is de inhoud van jou stars veel groter, heeft het eigenlijk veel nut of effect om je comets zo groot te maken? Zoals een vollere tail oid...

Ik ben trouwens al een tijdje van plan om een torso van gelatine (zal de meesten wel bekent voorkomen van een programma) en daar een knaller met pvc casing in de buurt afsteken om te kunnen zien hoe diep en dergelijke de fragmenten penetreren e.d..

Jammer trouwens dat PFP database offline is, stonden altijd heerlijke foto's (voor de sadisten onder ons) op van mensen die niet met hun handen van PVC en metalen af konden blijven! :blush:

Link to comment

Dan kun je net zo goed gewoon een blok gieten.Dat maakt het makkelijker om te meten hoe diep de schreven penetreren. Het lijkt me dan ook leuk om er eens een pvc raketje naast te leggen, kijken of dat nou echt zo gevaarlijk als men aan de andere kant van het zwembad beweert.

Link to comment

Als het cato'd? Ik kan zeggen dat het niet gevaarlijk is, ik heb al een pvc-cato overleeft de casing blijft zo goed als volledig. Omdat het sas uitzet en de casing niet fragmenteert zoals het met flash zou doen!

Of ik ben een extreme-lucky-basterd en die van over het grote zwembad niet?

Edited by danny db
Link to comment

Hm het zou me verbazen als ze speciale pvc hebben met fragmenteer-functie :blush: .

Maar ehm das waarschijnlijk weer zon opgeblaze mythe, zo zijn er wel meerdere zoals: "als kclo3 een meter in de buurt komt van zwavel dan vergaat den wereld!"

Of de forums worden door gemene kapitalistische karton-verkopers beheerd?

Edited by danny db
Link to comment

Van Passfire.com, gebruik deze informatie waar het voor dient en ga nou niet improviseren!

Zie de bijlage!

Deze gegevens komen trouwens rechtstreeks uit FAST van Takeo Shimizu, ik heb ze alleen van PassFire afgeplukt omdat FAST minder duidelijk weer is gegeven.

Edited by lennard
Link to comment
Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...