Jump to content
PyroForum.nl

Mijn shell van de afgelopen maand.


Recommended Posts

Hier zijn dan mijn shells die ik in de laatste 30 dagen heb gemaakt:

-2" round c8 stars
http://www.youtube.com/watch?v=sYLfooSJrys

-2" cilinder met D1 en c8 stars
http://www.youtube.com/watch?v=tn00lHJ-6S0

-2" cilinder salute 23 gram flash (7Kclo4 3 DG)
http://www.youtube.com/watch?v=fPdUC4XEyWg

-3" round D1 stars
http://www.youtube.com/watch?v=sEXdRrTqz8Q

ben benieuwd wat jullie ervan vinden. :D

Edited by loveforpyro
Link to comment
éhéh wat een knal als ze vertrekken, ziet er goed uit als eerste shells !
Ik miste een beetje wat glitter bij die laatste?



Ja dit was nog D1 van een hele tijd geleden, ik wist toen nog niet dat deze maar 15-30min in de ball mill moest,
deze D1 had 6 uur gemilld :S .
Link to comment

Ziet er goed uit hoor, zeker voor de eerste keer.:D

Als de compo in de ballmill heeft gezeten zijn alle deeltjes heel fijn geworden dus ook de Al, alles wordt dus sneller meeverbrand. Waardoor de glitters dus ook helemaal wegvallen..

Edited by pyrobass
Link to comment
Ziet er goed uit hoor, zeker voor de eerste keer.:D

Als de compo in de ballmill heeft gezeten zijn alle deeltjes heel fijn geworden dus ook de Al, alles wordt dus sneller meeverbrand. Waardoor de glitters dus ook helemaal wegvallen..



Ik had heel de compositie in de ball mill gedaan behalve de Al.
Deze had ik er later via de diaper methode bij gemixt.

Ik had een water-alcohol mengsel ( 25% isopropyl 75% water) gebruikt om de sterren te maken.
Hierbij had ik opgelet dat ik niet meer dan 10% water/alcohol gebruikte dan het gewicht van de D1.
Link to comment
Hier zijn dan mijn shells die ik in de laatste 30 dagen heb gemaakt:
-2" round c8 stars
-2" cilinder met D1 en c8 stars
-2" cilinder salute 23 gram flash (7Kclo4 3 DG)
-3" round D1 stars


ben benieuwd wat jullie ervan vinden. :D



Er zijn een paar van mijn videos door youtube verwijderd "in verband met het schenden van de gebruiksvoorwaarden".
Dit is al bij meer mensen met zelfgemaakte vuurwerk filmpjes gebeurt (sommige accounts zijn al helemaal verwijdert).

Hebben sommige van jullie dit ook?

Loveforpyro.

ps. ik haal maar alle filmpjes van youtube af hieronder staan ze in een windows media player bestand.

homemade_2_inch_chrysanthemum_8..wmv

2_inch_cilinder_shell.wmv

2_inch_cilinder_salute_shell.wmv

3_inch_homemade_shell_D1.wmv

Link to comment
Guest Goner

Ziet er erg goed uit! Vooral de break ziet er goed uit! :D

Waarom heb je ze btw van youtube verwijderd? Echt prestaties om trots op te zijn!

Link to comment
Guest Goner

Ah dat zou inderdaad kunnen werken!

Vreemd alleen dat ook hele accounts van onze hobby-genoten worden verwijderd, zoals zmuro!

Link to comment

@ cojonesm, Ik had de filmpjes ook onder "wetenschap en technologie" geplaatst.

@lennard, Ik heb ook gezien dat Zmuro is verwijderd. Dit komt daoordat er in de regels staat
dat er geen filmpjes over "het maken van bommen" mogen worden geüpload.
Filmpjes van personen die vuurwerk afsteken vallen hier dus ook onder. :D


Edit: ik zou best mijn filmpjes weer op youtube willen zetten maar kunnen/zouden ze dan mijn IP niet blokkeren?

Edited by loveforpyro
Link to comment

Jongens er is een bot bezig op youtube. Dus je filmpjes verplaatsen of dergelijke heeft geen zin. Deze flagt alle filmpjes en geeft 1 star ratings en thumbs down 24/7 op alle pyro filmpjes. Een mede pyro is nu de dader aan het zoeken. :D Mijn filmpjes worden nu ook al geflagt!!

Edited by kclo3
Link to comment

Een bot is een progamma dat automatisch zijn werk doet zonder dat een MENS de computer bestuurd.(denk aan de auto'ers op games ,runescape , WOW enzo) Dit progammatje word door een persoon aangezet. En die zijn ze nu aan het zoeken...Maar dit zal wel erg moeilijk worden. ...

Link to comment
Guest Goner

Ik bedoelde met mijn link naar de pagina van youtube dat het programma gewoon wordt verkocht, en nog aardig populair is! Het kunnen veel mensen zijn die o.a. onze video's flaggen!


EDIT: Laten we hier over op houden, voordat we een warn aan onze reet hebben hangen! :D

Edited by lennard
Link to comment
×
×
  • Create New...