Jump to content
PyroForum.nl

Ik Ben Oxygen


OXYGEN

Recommended Posts

Oke ik zal me opnieuw voorstellen want mensen blijven roepen dat ik gebrek aan ervaring zou hebben, en eerst met kaliumnitraat en suiker aan de slag moet gaan en dergelijke.
Ik ben OXYGEN ik kom uit eindhoven en ben sinds mijn 16 jaar serieus bezig op dit gebied. Niet erg actief veel lezen zoals ik al gezegd had.

SWIM heeft ervaring met: greenpowder,mealpowder,candy propellant,rookcomposities met kalium of ammoniumnitraat en allerlei brandstoffen,composities met natriumchloraat/kaliumnitraat/natriumnitraat,flashpowder,fonteinen,vuurpijlen,crackers,starmines,raketjes,whis
tlemix,allerlei kaliumpermanganaat
mengsels,armstrongs mix,AP,APAN,APKN,APNN,APCAN,ANNM,CANNM,CANFO,ANFO,NG,EGDN,NC,DS,dynamieten,compo
und dets,commercieel buskruit,runaway met 85 ml EGDN, bijna ongeluk met 200g APAN,een waslijst aan kleine experimenten en wat SWIM niet meer weet :P

Moet ik nog doorgaan? ;) Nee jongens, ik heb mijn lesjes allang geleerd...

Link to comment

Scary stuff zo'n runaway.
Peter heeft het ook weleens gehad met 20ml EGDN.
Hehe wat wil je met APAN.
Vanwaar al dat geexpirimenteer met AP, ik bedoel als je er serieus mee bezig was vanaf je 16de lijkt me dat niet erg verstandig ;)
Of was dat je " rookbom" fase :P

Misschien zijn we hier wel gewend aan veel mensen(kewls) met gevaarlijke ideeen etc.
De reactie die je in eerste instantie hebt gehad zal daar grotendeels aan te wijten zijn.
Je kent het wel de O&N periode.
Mijn reactie omtrent die NC was misschien wat kortzichtig, ik veronderstelde dat er iemand zijn knaller in de vloeibare NC wilde dopen.


Welkom.
Ik wens je bij deze een aangenaam verblijf op het forum.

Edited by User1
Link to comment

Welkom op het forum!

Gelieve goed de regels door te lezen en toe te passen om warnings te vermijden. ;)

Een degelijke opmaak van je post valt onder deze regels (ik vind je opsomming wat rommelig maar dat komt misschien door je frustratie :P )

Veel lees- en leerplezier op het forum!

Link to comment

High Density ik dacht dat je mijn leeftijd kon zien ikzelf wel tenminste, ik ben 24.

En mijn post klopt niet helemaal nee, met die halve woorden en zinnen.

User1 SWIM heeft geen probleem met de gevoeligheid van AP.
Maar als je weet waar je mee bezig bent gebruik je DS waarom extra risico lopen als dat niet nodig is?
Dat is wat ik denk over de eeuwenoude discussie over wel of geen organische peroxiden.

Je hebt dus gelijk iedereen kan zeggen ik vind AP niet zo gevoelig, maar het is gewoon niet verstandig.

Link to comment
×
×
  • Create New...